Spring naar bijdragen

branden

Gast appieoet

Aanbevolen reactie

ik ben dvd\'s aan het kopieren alles gaat goed bij de eerste 2 tot ik een 3 de wil branden doet hij hem niet kopieren

kan iemand mij helpen

p.s ik ben nieuw hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 13
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25040
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Wat gebeurt er precies? Krijg je een foutmelding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
  • 4 weken later...

ik heb nu zelf drie films gedownload en uit gepakt met vlc media player en nu komt het volgende probleem hij speelt de film prima af maar ik wil hem op dvd branden maar ik heb geen nero maar sonic als ik normaal iets wil branden gaat dat me goed af maar nu kan hij me film niet vinden kan iemand mijn veder helpen zodat ik mijn films wel op dvd kan zetten groetjes DevilRoos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Wat voor type bestanden heb je en wat voor iets wil je precies branden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

ik heb een film bestand via torent binnen gehaald en dus heb ik hem zo neer gezet dat ik hem dus nu alleen maar via vlc kan bekijken maar ik wil hem nu op een dvd branden hoe doe ik dat veder moe tik hem dan met een ander progama branden ik heb geen nero ik heb sonic die zit in mijn systeem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

het is trouwens een cue bestand en een bin bestand dat zegt me niks veder maar dat staat er bij ik heb namelijk twee verschillende bestanden dat zag ik vanacht ik ben namelijk al een nachtje bezig om het op een dvd te krijgen ben meschien een leek op dat gebeid muziek gaat me better af het is de film an sponsbob en hij duurt 45 min

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Heb je de BIn en CUE file als als image gebrand op een CD/DVD (hangt v/d grote af)

Je kan ze als image branden via alcohol120

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

heb ik gedaan maar mijn systeem windows xp pikt het niet en nu wat moet ik nu doen help hij pikt geen alcohol120 en wat moet ik nu doen ik heb beide bestande zowel bin als cue en nog niks op dvd kunne branden wat ik wee tniet hoe ik dat veder moet doen daarom vraag ik het jullie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Ja kan ook met NERO image bestanden branden. Ook een bin en cue file. Probeer het anders eens met nero. Je kan een trial versie downloaden op ww.nero.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

g aik nu dus proberen wanr hij geeft ook een eror aan en dat zal wel komen omdat ik al een dvd brander op mijn systeem heb staan maar ik zal het proberen welke verzie meot ik hebben van nero 6 of 7??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Actief:  

Anders clone-cd gebruiken. Even googlen en zoeken naar CLONE CD met dit pakket kan het zeker :laugh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

ik benbezig mer nero 7 vanaf lime wire hoop dat hijhe tnu zonder een virus wil geven dan heb ik meteen nero en dan probeer ik het wel weer en anders ga ik morgen na een nachtje slapen weer veder bedankt voor nu :kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

nou hier is ze weer ik ben echt ff de weg kwijt ik heb bin en ceu bestand en nu kan ik die niet branden ik heb nero binnne gehaald maar werkt niet ik heb al verschillende dingen geprobeer ook clone cd ook dat werkt niet en ook geen alcohol dat wekr ook niet heeft iemand nog andere idee waar ik dus wel deze films op dvd kan branden want dat wil ik graag heeft iemadn een ander progama wat wel werkt voor windows xp help help

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...