eveline Geplaatst April 30, 2007 Bijdragen: 42 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 30, 2007 Evening, Ik heb vandaag m'n tv aangesloten op mijn pc, allebei hebben een s-video connectie, dus dat ging makkelijk... Ik heb een oudere grafische kaart, ati radeon 9550... Nieuwste drivers gedownload en dan control panel ingedoken. Bedoeling is dus uiteraard om filmpjes op tv te kunnen zien, zodat ik niet alles eerst hoef te branden. Hier en daar wat gelezen, en op verschillende fora lees ik dat het mogelijk moet zijn om je tv als 'second' display in te stellen, met 'full screen' optie, en wel op zo'n manier dat wanneer je pc een divx bestand of eender welk video bestand gaat afspelen, automatisch je tv als 'display' wordt gekozen... Bon, na heel wat gefoefel kan ik nu wel de films zonder probleem op mijn tv zien, met geluid en mooi beeld, maar alleen maar als ik de tv 'clone' zet aan mijn pc monitor... En dat had ik graag anders gehad, niet dat het me werkelijk stoort, maar... ik wéét dat het anders zou moeten kunnen, dat je je pc dus gewoon blijft gebruiken, en dat alleen de video op de tv wordt weergegeven... Begrijpen jullie wat ik bedoel ? Iemand een idee aub ? Would be nice !!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 42
Michiel Geplaatst April 30, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst April 30, 2007 he mark twain van tom sawyer en huckelberry finn. toen was ik nog heel klein... mbt je vraag: zover ik weet zul je de video's moeten afspelen met een player. deze player zul je moeten linken aan je TV (s-video). dus waarschijnlijk zul je het moeten zoeken in de instellingen van je player. succes, we horen het wel... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie