kl9 Geplaatst Oktober 1, 2005 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 1, 2005 Ik heb een aantal fims gedownload bij azareus. Heb daemon tools gedownload om de films af te spelen op de pc. Maar wil deze nu ook op dvd branden. Dat heb ik met alcohol120% gedaan. Het is ook gelukt. Maar de betreffende film speelt zich niet af in de dvd speler. Heeft dit iets met daemon tools te maken, of is er een ander probleem? Hoop dat jullie me kunnen helpen. Gr. Ralf Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast quistler Geplaatst Oktober 1, 2005 Delen Geplaatst Oktober 1, 2005 het kan aan je dvd speler liggen waar je het op afspeelt. probeer eens bij je buurman/vrienden om het daar af te spelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kl9 Geplaatst Oktober 1, 2005 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 1, 2005 Daar ligt het niet aan. Heb al eerder gebrande dvd\'s bekeken op m\'n dvd speler. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 1, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25053 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Maart 27 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 1, 2005 De DVD speelt wel goed af in je pc dvd drive? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
kl9 Geplaatst Oktober 1, 2005 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/17/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 1, 2005 Nee ook niet. De extensie wordt niet herkend bij het afspelen. Afspelen lukt mij alleen met daemon tools. Daarom zal daar wel het probleem liggen. Moet ik daemon tools toevoegen bij het branden of iets dergelijks. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.