kyeso Geplaatst April 30, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 30, 2007 heej mensen, ik heb Splinter Cell Double Agent gedownload, vervolgens gemount, geinstalleert, YASU.exe erover heengehaald( de laatste nieuwe versie), en vervolgens gewoon nog de error : Plaats de originele CD/DVD in plaats van de backup (1000). Zie http://www.securom.com/message.asp?m=copy&c=1000&l=nl voor meer details. ik heb bij de post van Denianxxx, gekeken en ik weet heus wel hoe ik een crack moet zetten, en waar ik ze moet vinden. maar dit gaat mijn pet te boven,hij heeft geen dvd-drives meer omdat ze gehide zijn met YASU.exe en vervolgens krijg je nog die error:) *leve de beveiliging !* *not '* wie helpt me uit de brand ! alvast bedankt !!!!!!! Sander Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst April 30, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst April 30, 2007 dan heb je geen goede crack gebruikt wat moeten we met die link ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
kyeso Geplaatst April 30, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 30, 2007 dan heb je geen goede crack gebruikt wat moeten we met die link ??? dat hele stukje is wat hij aangeeft als ik hem dan opstart. crack al geprobeert, blijft hij dit probleem weergeven. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
kaasbroodje Geplaatst April 30, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst April 30, 2007 andere crack porberen of opnieuw instaleren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
kyeso Geplaatst April 30, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 30, 2007 A ... al 2x opnieuw geinstaleerd alle mogelijkheden met YASU gehad, B ... tuurlijk heb ik al alle cracks gehad, want zoveel zijn er niet andere crack porberen of opnieuw instaleren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
DigiDjeff Geplaatst Mei 1, 2007 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Mei 1, 2007 Die Error krijg ik ook de hele tijd omdat ik Alcohol 120% op me PC heb staan ( Terwijl ik het orginele spel heb! > ) Dus je moet het spel eigenlijk branden op een schijfje, alcohol 120% ( Of een ander programma die je gebruikt ) eraf gooien en dan werkt die als het goed is... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
Gast jezus Geplaatst Mei 1, 2007 Delen Geplaatst Mei 1, 2007 Je moet gewoon helemaal niet dat Yasu gebruiken....gewoon mounten met Deamon Tools, installeren en de crack plaaten (www.gamecopyworld.com) en spelen maar....dat doe ik ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie