autopapieren Geplaatst April 27, 2007 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 27, 2007 Ik ben hier net nieuw dus misschien staat dit wel verkeerd, mijn exuses hiervoor. Nu mijn vraag: Ik wil ondertiteling bij een dvd zetten en ik heb het origineel, hoe kun je dan zien of het een Pal on NTSC dvd is? Deze optie moet ik nl. aanvinken bij DVD lab pro Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Wesley Geplaatst April 27, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst April 27, 2007 Is het een retail-dvd met een europese ondertiteling inbegrepen? Dan beschik je zeker over een pal. Amerikaanse dvds zijn NTSC Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
kaasbroodje Geplaatst April 27, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst April 27, 2007 als je een orgineelen heb met nl subs is het pal pal: europees ntsc: amerikaans secam: frans Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie