Spring naar bijdragen

client

Gast larissa1324117163

Aanbevolen reactie

• Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Ook hierbij heeft iedereen zijn eigen smaak.

Je hebt simpele bittorrent clients en juist weer hele uitgebreide. Ik ben lui... ik kies voor bittornado.

Nu blijkt dat http://www.ziptorrent.com/ nog makkelijker werkt. Deze moet je anders eens bekijken. Ziptorrent is heel makkelijk maar ook zeer uitgebreid. Ik ga waarschijnlijk ook over naar deze client

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Bijdragen:  19
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit

ik gebruik azureus.

doet het wel goed vind ik zelf. geen idee of het wat uitmaakt qua downloaden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 19

netlimiter en torrents gaan niet goed samen zet je een limiet op upload dan zet je automatish een limiet op download want als je niet upload met torrent wil niemand je ook wat sturen laten we het \'\'eerlijk\'\' noemen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Dat is niet altijd zo, bij \"open sites\" zoals torrentreactor maakt je upload niks uit. Bij sites waar je je moet aanmelden speelt dit dus juist. Hoe minder je upload, hoelangzamer je download.

Maar gun iemand anders ook wat van je download... anders loopt iedereen zo te zeuren dat het zo langzaam gaat... en hoe kan dat nou? B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...