Gast deadninja0 Geplaatst Oktober 1, 2005 Delen Geplaatst Oktober 1, 2005 wat is de beste client? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 1, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 1, 2005 Ook hierbij heeft iedereen zijn eigen smaak. Je hebt simpele bittorrent clients en juist weer hele uitgebreide. Ik ben lui... ik kies voor bittornado. Nu blijkt dat http://www.ziptorrent.com/ nog makkelijker werkt. Deze moet je anders eens bekijken. Ziptorrent is heel makkelijk maar ook zeer uitgebreid. Ik ga waarschijnlijk ook over naar deze client Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
noes146 Geplaatst Oktober 1, 2005 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 1, 2005 ik gebruik azureus. doet het wel goed vind ik zelf. geen idee of het wat uitmaakt qua downloaden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Gast TijN Geplaatst Oktober 1, 2005 Delen Geplaatst Oktober 1, 2005 Ik gebruik ABC, bijna gelijk aan bittornado heb ik gehoord, werkt goed genoeg voor mij iig. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Isac Geplaatst Oktober 1, 2005 Delen Geplaatst Oktober 1, 2005 Kep zelf ook azureus doet het beter dan abc bij mij alleen dan upload ie bijna evenveel aals die download Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast simondemachtige Geplaatst Oktober 2, 2005 Delen Geplaatst Oktober 2, 2005 net limiter effe kraken en dan kunde die uploads begrensen ze Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Isac Geplaatst Oktober 2, 2005 Delen Geplaatst Oktober 2, 2005 netlimiter en torrents gaan niet goed samen zet je een limiet op upload dan zet je automatish een limiet op download want als je niet upload met torrent wil niemand je ook wat sturen laten we het \'\'eerlijk\'\' noemen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 2, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 2, 2005 Dat is niet altijd zo, bij \"open sites\" zoals torrentreactor maakt je upload niks uit. Bij sites waar je je moet aanmelden speelt dit dus juist. Hoe minder je upload, hoelangzamer je download. Maar gun iemand anders ook wat van je download... anders loopt iedereen zo te zeuren dat het zo langzaam gaat... en hoe kan dat nou? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.