paulvdvoort Geplaatst April 24, 2007 Bijdragen: 83 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/22/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 24, 2007 beste mensen Ik zoek een dvd speler die zonder problemen al mijn gebrande films kan afspelen heb nu een wat oudere philips en die heeft kan soms de snelheid niet aan lijkt het, dan hapert ie. ik heb nog 50 philips dvd;s liggen en wil die graag gebruiken, wat voor dvd speler moet ik halen, zo goedkoop mogelijk, als ie alles maar afspeelt, opnemen hoeft niet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 83
Robin Geplaatst April 24, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst April 24, 2007 Je mag mijn Deawoo over kopen voor een zacht prijsje. Super ding, niet veel gebruikt vanwege aanschaf Xbox360. Werkt perfec, nooit problemen mee gehad.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
kaasbroodje Geplaatst April 24, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst April 24, 2007 http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20070426.p.HDMI_DivX_DVD-speler Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
paulvdvoort Geplaatst April 25, 2007 Bijdragen: 83 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/22/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 25, 2007 zijn er ook goedkopere die het goed doen? hoop op wat meer reacties zodat ik goede kan kiezen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 83
Robin Geplaatst April 25, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst April 25, 2007 Mijn Deawoo mag je over kopen voor 30 euro. Als je geintereseerd bent kan ik wel wat meer info opzoeken.. Is super ding, speelt al mijn gebrnade DivX dvd's aff. ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Eagles Geplaatst April 26, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst April 26, 2007 heeft de kruidvat/etos/aldi/...... geen meer in de aanbieding, :-[ die dingen kosten ook niets en spelen ook alles af Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
paulvdvoort Geplaatst Mei 4, 2007 Bijdragen: 83 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/22/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 4, 2007 nou heb dus idd bij de lidl een goedkope dvd speler gekocht een silvercrest kh6510, dit op advies van meerdere sites. op jullie avies dus een goede dvd speler gekocht omdat ie alles zou spelen de films die ik heb gedownload via digitor doen het dus niet op deze, alles hapert. Op heb ik via jullie site al meerdere tips gehad, omdat ik eerst een philips dvd speler had die haperde heb al nero 6 geprobeerd, nero 7, juist nero express of nero burning rom, maar op oude dvd speler bleef ie haperen, daarom dus nieuwe gekocht en die hapert oook. iemand een goede tip voor mij, word er nu goed moedeloos van Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 83
Michiel Geplaatst Mei 5, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 5, 2007 het zou te maken kunnen hebben met NTSC of PAL. er zit verschil in de FPS (Frames Per Second) PAL: 25 FPS NTSC: 23.97 FPS misschien dat voonamlijk je films NTSC haperen? of gaat het om alle films? een andere mogelijkheid is dat het aan je brander zelf ligt. is het een recente brander? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
paulvdvoort Geplaatst Mei 5, 2007 Bijdragen: 83 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/22/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 5, 2007 pc is 3mndn oud met nieuwe brander dus hoeweet ik of ik films pal of ntsc heb? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 83
Michiel Geplaatst Mei 5, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 5, 2007 misschien bij eigenschappen, het staat ook vaak bij de download vermeld. veel zeer recente films komen uit Amerika en daar werken ze met NTSC. in Europa worden deze omgezet naar PAL en idd aan je brander zal het niet liggen, hooguit aan je brandsnelheid. beter kun je met een lage snelheid branden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
amanda Geplaatst Mei 22, 2007 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 22, 2007 Hier zit ik ook vaak mee, ik maak foto met muziek, met het program van pinacle of met windows movie maker,ik wil hem op een dvd branden met nero 6 ik heb alle dvd + en - al geprobeerd maar de ene keer speelt het wel op mijn dvd af en de andere keer niet, soms als ik een dvd brand kan ik hem wel op de pc afspelen, wat doe ik nou toch verkeerd heb al bij nero alles nagelezen maar kom er niet uit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Michiel Geplaatst Mei 22, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 22, 2007 ik zou in principe uitgaan van dvd+R en daarnaast wanneer je nero 6 hebt (legaal) kun je via www.nero.com een upgrade doen naar nero 7. deze heeft betere brandeigenschappen. het ligt er ook aan welk onderdeel van nero je gebruikt om te branden. zo is nerovision een prima onderdeel om bv film bestanden te branden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Gast Dusszz Geplaatst Mei 22, 2007 Delen Geplaatst Mei 22, 2007 Heb zelf een aristona ADV436 destijds bij de bcc gekocht voor 49 eurotjes, perfect ding. Speelt alles af,PAL NTSC enz. Aanradertje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
amanda Geplaatst Mei 22, 2007 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 22, 2007 ik zou in principe uitgaan van dvd+R en daarnaast wanneer je nero 6 hebt (legaal) kun je via www.nero.com een upgrade doen naar nero 7. deze heeft betere brandeigenschappen. het ligt er ook aan welk onderdeel van nero je gebruikt om te branden. zo is nerovision een prima onderdeel om bv film bestanden te branden. Ja maar weet je wat ik zo on eerlijk vindt dan koop ik een program en dan moet je weer betalen om verder te komen. ik brand meestal op dvd+r. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Michiel Geplaatst Mei 22, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 22, 2007 als het goed is kun je de upgrade gratis doen. anders zijn er genoeg links om nero 7 gratis te krijgen. je kunt sowieso de trial downloaden van nero 7, na 30 dagen vervallen een aantal opties maar branden gaat nog gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
amanda Geplaatst Mei 22, 2007 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 22, 2007 als het goed is kun je de upgrade gratis doen. anders zijn er genoeg links om nero 7 gratis te krijgen. je kunt sowieso de trial downloaden van nero 7, na 30 dagen vervallen een aantal opties maar branden gaat nog gewoon. Dank je wel michiel, ik heb nero van me pc afgegooid maar ga het morgen proberen om op nieuw te upgrade en anders wat jij aan geeft. O0 groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Michiel Geplaatst Mei 23, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Mei 23, 2007 graag gedaan en succes O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie