Spring naar bijdragen

grabit

Julien

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  413
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

ik ben dus totaal nieuw op het gebied van nieuwsgroepen.. heb de handleiding helemaal gelezen en alles lukt. (heb caiway als provider)

todat ik wil gaan downloaden..  ik heb dus 2 groepen gekozen, alt.binaries.hdtv en alt.binaries.movies (als iemand nog een goede weet voor films.. leef je uit) heb ze allebei full update gedaan. ik kan kiezen uit heel veel films..

dus laat ik er 1 doen. ik klikte er op 1 en hij was aan het downloaden .. geen probleem 10 sec en dan was ie klaar. maar hier ga ik denk ik in de fout. ik klikte er maar op 1. maar er stonde er heel veel op met allemaal precies de zelfde naam.

moet k ze dan allemaal downloaden of niet? en wat als ik ze gedownload hebt? wat moet k dan doen?

ik heb quikpar gedownload en geinstaleerd.

hoop dat iemand mij kan helpen

groeten, Julien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...