dreka Geplaatst September 30, 2005 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/16/07 Status: Offline Actief: Januari 24, 2015 Delen Geplaatst September 30, 2005 Als ik op Projectw.org ga, en ik ga naar een bepaald topic over een spel bijv. en ik laad dat in FlashFXP dan krijg ik 99 van de 100 keer te lezen dat ik een onjuiste usernaam en/of password intyp. Terwijl op hetzelfde topic allemaal commentaar staat van andere lezers die het een goede link vonden, tof spel/film ofzoiets. Hen is het dus wel gelukt... gr, Joost Hgdyhet@yahoo.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast Honnegezicht Geplaatst November 30, 2005 Delen Geplaatst November 30, 2005 Ik krijg dat ook!! Ik heb er een stuk of 20 geprobeerd en altijd melding 530 login failed of zoiets HELP!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast KrImMe Geplaatst December 3, 2005 Delen Geplaatst December 3, 2005 tjaah altijd heeel de link kopieren/ plakken. 421: server tijdelijk offline 530: user, of pasword incorrect. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.