Gast sebasjuh2 Geplaatst September 30, 2005 Delen Geplaatst September 30, 2005 Jerry, heb je weer de code van forum aangepast ofzo?!?! Ik zie in sommige topics bij de ene reactie gewoon goed en bij de andere reactie begint zijn tekst pas in het midden. Ik had dat nooit dus ik dacht meteen jij hebt weer zitten knoeien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 3, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 3, 2005 Volgens mij loop jij weer met je IE te prutsen.. ik zie niks zeg eens een topic Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Oud-beheerder Duken Geplaatst Oktober 3, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 7 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Oktober 3, 2005 ach ja ik zie het.... zal het wel aanpassen thx voor de tippy toppy Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.