Julien Geplaatst April 19, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst April 19, 2007 ik heb dus normaal altijd bsplayer als standaard afspeel programma.. voor bijvoorbeeld prison break op te kijken.. dan doe ik zelf de ondertiteling erbij .. gewoon toevoegen en dan ondertiteling en dan de ondertiteling selecteren.. maar nu doet bsplayer weer raar.. (denk dat het heeft te maken met me azureus probleem) maar hij vraagt nu of die ''save'' weer kan reinstaleren .. als ik dat doe dan krijg ik van AVG te horen: thread found!, dan doe ik op heal ... want wil geen gekke bestanden als AVG dag zelf al aangeeft.. nu heb ik dus geen idee hoe ik dit kan oplossen.. maar ik hoor zoveel dingen over VLC player ofzo dat ik het maar gedownload hebt.. maar nu kan ik niet meer ondertiteling toevoegen of kijk ik dan verkeerd? b.v.d , Julien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie