kanerniksvan Geplaatst April 17, 2007 Bijdragen: 154 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Juni 1, 2014 Delen Geplaatst April 17, 2007 >:(ik heb een spel gedownload maar nu kan ik het niet uitpakken, het is een mdf file, ik had alcohol op de computer maar de proeftijd was om , heb het er af gegooid en opnieuw geinstaleerd maar helaas, ook nog geprobeert om deamon tools te instaleren maar dit gaf alleen maar een waarschuwing, volgens mij een virus melding. maar kan ook best een conflict zijn met mijn vista. heb tenslotte nog alcohol gedownload met utorent maar kan het serrienummer er niet inkrijgen, wie o wie helpt mij. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 154
ma.blok Geplaatst April 17, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst April 17, 2007 Hoi, Met deze http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,25/Itemid,69/ kun je op het mdf file gaan staan en dan uitpakken. Wel tijdens de installatie ervoor zorgen dat je alle soorten iso bestanden aanvinkt. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
appelsap Geplaatst Augustus 14, 2007 Bijdragen: 126 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/14/07 Status: Offline Actief: November 19, 2018 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Augustus 14, 2007 ik heb ook een keer een spel gedownload in mdf maar die kon ik gewoon openen met Daemon tools. misschien kun je nog een keer proberen om deamon tools te instaleren. greetz appelsap. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 126
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie