Spring naar bijdragen

heb ik weer

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

>:(ik heb een spel gedownload maar nu kan ik het niet uitpakken, het is een mdf file, ik had alcohol op de computer maar de proeftijd was om , heb het er af gegooid en opnieuw geinstaleerd maar helaas, ook nog geprobeert om deamon tools te instaleren maar dit gaf alleen maar een waarschuwing, volgens mij een virus melding. maar kan ook best een conflict zijn met mijn vista. heb tenslotte nog alcohol gedownload met utorent maar kan het serrienummer er niet inkrijgen, wie o wie helpt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 154
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1191
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi,

Met deze http://www.duken.nl/component/option,com_docman/task,doc_details/gid,25/Itemid,69/ kun je op het mdf file gaan staan en dan uitpakken.

Wel tijdens de installatie ervoor zorgen dat je alle soorten iso bestanden aanvinkt.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k
  • 3 maanden later...

• Bijdragen:  126
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

ik heb ook een keer een spel gedownload in mdf maar die kon ik gewoon openen met Daemon tools.

misschien kun je nog een keer proberen om deamon tools te instaleren.

greetz appelsap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 126

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...