royke28 Geplaatst April 16, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 16, 2007 Hallo voor iedereen die dit leest. Ik ben Roy uit Duiven en ik hoop hier mijn kennis te kunnen delen en zeker een hoop uit te kunnen leren. De site ziet er al veelbelovend uit... Groet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Michiel Geplaatst April 16, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst April 16, 2007 hallo royke je bent al druk bezig met newsleecher en FTD zag ik in het topic. veel plezier hier en deel vooral je kennis. :welkom: :welkom: :welkom: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Eagles Geplaatst April 16, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst April 16, 2007 hey royke mijn allerbeste vriend heet "toevallig" ook zo!! als je nog leuke weetjes voor me hebt hoor ik dat graag! en anders weet ik er misschien wel een paar voor jou :dj: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie