hansfelius Geplaatst April 16, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/16/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 16, 2007 Enkele weken geleden kwam er om de 5 minuten een popupje rechtsonder uit mijn balk met ; System Alert!Spyware gevonden etcetc. Nu gebeuren er ook allerlei rare dinge - torrent geeft aan dat hij laadt maar er gebeurt niks -programma's op mijn bureaublad (VLC en poker); ik klik erop en nu werken die snelkoppelingen niet meer en kan men zelfs de software niet meer vinden (er worden dus .exe bestanden verzet of verwijderd maar niet door mij) ik draai hitman pro regelmatig en gebruik avast ! antivirus maar deze heeft per ongeluk een tijdje uit gestaan en toen is het denk ik gekomen.. heeft iemand tips? kan ik deze spyware wegkrijgen of moet ik drastische maatregelen nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Michiel Geplaatst April 16, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst April 16, 2007 wanneer je nu Hitman Pro draait, welke meldingen krijg je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie