Spring naar bijdragen

goed p2p programma

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

de laatste tijd als ik limeiwre gebruik krijg ik steeds vaker dat er nummers tussen staan die ik niet zoek die zelfs niet in de buurt komen van wat ik zoek. als ik me limewire porbeer een crak te downloaden is het 9 van de 10 keer een virus. vind dat door die java rotzooi het vaak te veel vraagt van me pc (soms 100% van me cpu) dus weet iemand nog een goed programma

heb al de pro versie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500
  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Het is zowiezo niet slim om een crack te downloaden met Limewire.

Laat staan software of applicaties.

Limiwire moet je uitsluitend voor Muziek houden. Vaak helpt het om artiest + nummer in te vullen, dit voorkomt dat je nummers krijgt die je niet wilt.

Anders zou je ares ook nog kunne proberen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  1191
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi,

Een goed P2P programma waar je goed kunt downloaden en zonder "rotzooi" is shareaza. Het maakt gebruik van torrents en meerdere andere programma's.

www.shareaza.com

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Actief:  

Het is zowiezo niet slim om een crack te downloaden met Limewire.

Laat staan software of applicaties.

Limiwire moet je uitsluitend voor Muziek houden. Vaak helpt het om artiest + nummer in te vullen, dit voorkomt dat je nummers krijgt die je niet wilt.

Anders zou je ares ook nog kunne proberen..

zoek meestal niet naar een bepaald nummer maar als ik dan bv iets zoals defqon in typ da krijg ik ook allemaal van die bullshit die er totaal niet op lijkt. of heel vaak dan staat er iets van prank

heb net shareaza geporbeert maar krijg heel vaak deze melding: er zijn resultaten beschikbaar, maar ze zijn uitgefilterd wat kan je hier aan doen??

en iedere keer als ik een bestand download ga je automatich naar het scherm waar al je downloads staan maar dat wil ik niet wil gewoon verder kunnen zoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Hoi,

Voor wat betreft de uitgefilterde resultaten; probeer je zoekopdracht kort te houden en alleen in het bovenste balkje. Dus niet allerlij specifieke informatie invullen.

Probeer eens meerdere manieren van zoeken, het kan zijn dat op artiest of juist alleen op de titel van een liedje wordt aangeboden.

Beetje met het programma stoeien dus.

Ook is het zo dat bij het opstarten van shareaza alleen gebruik wordt gemaakt van Gnutella2. Ik zorg er zelf altijd voor dat ook Gnutella1 verbinding heeft. Ook heb ik een poort open staan voor shareaza en dat scheelt ook een heleboel.

Je tweede opmerking begrijp ik niet helemaal want je kunt tijdens of na het downloaden gewoon blijven switchen en zoeken.

Hoop dat je er zo een beetje uitkomt. Zo niet, dan horen we dat graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Actief:  

de dingen die ik meestl zoek zijn er kort zocht bv hardtrance yearmix.  bedoel dat als je het nummer gaat downloaden wat je zocht dat je automatich het download scherm te zien krijgt terwijl ik nog verder wil zoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Oké op die manier.

Uhm, als het goed is staat dan boven in de balk je zoekopdracht nog (soort tabblad) als je die aanklikt ben je weer bij je zoekopdracht.

Of is dit niet wat je bedoeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Actief:  

dat bedoel ik maar dat is fucking iritant ik wil gewoon door kunne zoeken zonder dat ik automatich naar me transfer lijst ga

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Hoi,

Volgens mij kun je het bij shareaza niet instellen zoals jij dat graag zou willen.

Hij gaat idd na het aanklikken van het bestand dat je wilt downloaden eerst naar de downloadstatus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k
  • 4 maanden later...

• Bijdragen:  1

de laatste tijd als ik limeiwre gebruik krijg ik steeds vaker dat er nummers tussen staan die ik niet zoek die zelfs niet in de buurt komen van wat ik zoek. als ik me limewire porbeer een crak te downloaden is het 9 van de 10 keer een virus. vind dat door die java rotzooi het vaak te veel vraagt van me pc (soms 100% van me cpu) dus weet iemand nog een goed programma

heb al de pro versie

;D :duivel: :cool2: O0 :biggun: :heelboos:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  76

heb al de pro versie

;D :duivel: :cool2: O0 :biggun: :heelboos:

ga je moeder pesten ;)

OT: in limewire zit veel shit.

voor cracks kan je het beste www.gamecopyworld.com gebruiken.

voor trance was er een speciaal programma waarvan ik de naam even ben vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 76
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Leeftijd:  33

Ik heb ook gehoord dat Soulseek wel goed is voor nummers.

http://www.slsknet.org/download.html

De nieuwste versie op dit moment is 156C die zou ik nemen en niet die 157 test 11 want dat zijn beta versie's.

Dat betekent dus lekker veel bugs :P

Kijk op:

http://www.digimuziek.nl/p2pvergelijking.htm

Om p2p programma's te vergelijken, Zoals je ziet staat er bij soulseek Vooral voor muziek, albums.

Handig bij Soulseek is dat je ook gelijk een hele album kan downloaden.

En Soulseek is een heel klein bestand en is ook licht voor je pc.

Als je alles op een rij wil zien over Soulseek (voor en nadelen) zie:

http://www.digimuziek.nl/soulseek.htm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k

• Actief:  

thnx voor alle hulp maar nu gooi ik er slot op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Girev

Geplaatst

De wereld van gaming zit boordevol bizarre en wonderlijke verhalen, en elke maand brengt nieuwe verrassingen met zich mee. In januari 2025 stelden wij een lijst samen van de top 10 meest opmerkelijke gamingverhalen die iedereen in de ban hielden. Laten we enkele hoogtepunten uit deze lijst verkennen. De Uitdaging voor het Ontgrendelen van Champions in League of Legends Een speler van League of Legends deed de rekensom en ontdekte dat het ontgrendelen van een nieuwe champion via gratis speelmethoden maar liefst 882 uur aan gameplay zou vergen. Deze onthulling leidde tot een levendige discussie binnen de community over de toegankelijkheid van het spel voor nieuwe spelers. Riot Games, de ontwikkelaars van League of Legends, reageerden door te zeggen dat de lange ontgrendeltijd niet opzettelijk was en dat ze het probleem onderzoeken. Het GTA Liberty City Behoud Project Een groep modders werkte aan het omzetten van GTA 4 naar GTA 5, waarbij ze een volledig functionerend metrosysteem binnen het spel creëerden. Hoewel Rockstar uiteindelijk het project stopte, ontstond er speculatie over een mogelijke remaster van het originele spel. Dit project benadrukte de toewijding en creativiteit van de moddingcommunity binnen de gamingwereld. De Bizarre Hoedhandel in Team Fortress 2 Spelers van Team Fortress 2 gingen de boeken in met een recordbrekende hoedhandel, waarbij naar schatting $188.000 aan sleutels werd verhandeld voor een zeldzame in-game hoed. Deze transactie toonde aan hoe ver sommige spelers bereid zijn te gaan om zeldzame items binnen games te bemachtigen, en belichtte de microtransactie-economie in free-to-play games. Ontwikkelingskosten van Dishonored 2 Verrassend genoeg kostte de ontwikkeling van Dishonored 2 meer dan die van Skyrim, ondanks dat het niet hetzelfde niveau van commercieel succes bereikte. Het verfijnde gameplay en de meeslepende wereldbouw werden geprezen, maar het spel had uiteindelijk moeite om aan de verkoopverwachtingen te voldoen. De uitdagingen waarmee de ontwikkelaars te maken kregen, benadrukten de complexiteit van gameontwikkeling en de dynamiek van de markt. Sony Maakt PSN-accounts Optioneel Sony kondigde aan dat PSN-accounts niet langer verplicht zouden zijn om hun games op Steam te spelen. Spelers kregen incentives zoals in-game beloningen voor het aanmaken van een account. Deze beslissing stemde overeen met onderzoek naar menselijk gedrag, waarbij de effectiviteit van positieve bekrachtiging boven straffen werd benadrukt. Chinese Regulators Beperken Speeltijd Chinese autoriteiten stelden voor om de speeltijd voor kinderen te beperken tot 15 uur per maand tijdens schoolvakanties, om overmatig gamen te verminderen. Deze maatregel leidde tot een debat over de juiste balans tussen gamen en andere activiteiten voor jonge spelers, en riep vragen op over de impact van strikte regelgeving op de gamecultuur. Conclusie Samenvattend is de gamingwereld een diverse en voortdurend veranderende omgeving, vol spannende ontwikkelingen en onverwachte uitdagingen. De verhalen uit januari 2025 toonden de passie, creativiteit en controverses die de gamingcommunity kenmerken. Terwijl we uitkijken naar de toekomst, is het duidelijk dat de wereld van gaming ons zal blijven verrassen en vermaken met zijn eindeloze mogelijkheden.  
  • Recente prestatie

• Jaccus heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...