Gast rooz Geplaatst September 25, 2005 Delen Geplaatst September 25, 2005 Ik heb een film gedownload en uitgepakt, maar niet alle bestanden zijn compleet en er zitten geen par bestanden bij. Nu heb ik vroeger eens die bestanden opgehaald, maar ik heb geen idee meer op welke server dat was en hoe je command er ook al weer uit moet zien. Zou iemand me hier mee kunnen helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 27, 2005 Delen Geplaatst December 27, 2005 Heb je dit via mIRC?? Of via de nieuwsgroep? Omdat je zei : Ik heb een film gedownload en uitgepakt, maar niet alle bestanden zijn compleet en er zitten geen par bestanden bij. En na mijn weten zitten er bij mIRC geen par bestanden, wel een .sfv bestand, maar zonder de rest van de par heb je daar ook niks aan... Na mijn weten is dat allemaal al gecontroleerd, dus denk dat je dat gewoon ff opnieuw moet doen, maar pak dan wel ff een ander bestandje he van een andere bot, anders heb je kans dat je het weer krijgt... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.