Spring naar bijdragen

ondertiteling - convertx2dvd (opgelost)

eveline

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  42
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Ik heb net geprobeerd om een avi file met subtitels met convertx2dvd te branden... (op een rweetje... :))

Ik heb de handleiding helemaal gevolgd, en dus de ondertitels toegevoegd.

Wanneer ik 'm afspeel in dvd player, krijg ik geen ondertitels..., op de afstandsbediening heb ik geen knopje om subtitles te selecteren, dat staan wel standaard ingesteld in de setup van de dvd recorder...

-- > Zou het kunnen dat ik die subtitles (*srt) niet te zien krijg omdat ik bij de instelling van ondertitels (bij convertx2dvd) niet geselecteerd had: dvd players automatisch subtitles laten dedecteren (of zoiets ??)

en mijn 2e vraag, als ik 'video voorbeeld' aanvink bij convertx2dvd, is het dan normaal dat ik tijdens het converteren de subs niét te zien krijg ?

Ben nu opnieuw aan het proberen, als ze er in het videovoorbeeld wél zouden moeten staan... loopt het weer fout...

thx in advance !!!

Eveline

edit: net een tweede poging achter de rug... en nu is het wél gelukt... :)

enige dat ik anders had gedaan was die optie aanvinken...

leuk !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 42
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  3532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

dus je hebt zelf het probleem opgelost, top  O0

idd die optie moet aangevinkt worden. overigens je kunt de ondertiteling ook activeren in het menu van je dvd speler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...