keisers Geplaatst April 13, 2007 Bijdragen: 90 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/28/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 13, 2007 Hey, sinds gister werkt mijn geluid niet, ik had toen ff opnieuw opgestart en het werkte weer. nu heb ik het weer maar nu werkt het niet als ik opnieuw opstart. dus maar even kijken bij de instellingen: in mijn stuurprogramma voor het geluid(realtek sound manager)doet het geluid het wel bij een test, dus even naar 'geluiden en audio'apparaten geweest en daar staat geen audioapparaat ingeschakelt. en als ik het wil inschakelen is het onmogelijk want kan er niet op klikken. bij de hardware lijst staan mijn boxen er gewoon bij. al even het hulpprogramma van windows gedraait maar daar had ik geen zak aan. ik heb 5.1 voor het geval dat dat belangrijk is. nog een raar geval:als ik windows op start hoor ik wel het geluid van windows. Hopelijk kan iemand mij helpen, alvast bedankt. Keisers Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 90
Botjeman Geplaatst April 13, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 13, 2007 ik weet war het aan ligt denk... ik had bij opstarten een user32.dll fout. Dit kwam door een update van windows... toen heb ik via wat linkjes een fix gekregn van windows site die het oploste... ik heb net als jouw realtek. Het enige vershil is dat ik het helemaal niet kon gebruiken (1malig maar ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
keisers Geplaatst April 13, 2007 Bijdragen: 90 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/28/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 13, 2007 Het is weer over maar meschien is het morgen weer terug... maar bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 90
keisers Geplaatst April 13, 2007 Bijdragen: 90 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/28/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 13, 2007 Het is weer terug, heb je die link van die fix nog? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 90
Botjeman Geplaatst April 13, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 13, 2007 http://helpmij.nl/forum/showthread.php?t=290957 forum waarover er gesproken wordt... kijk het even door voor zekerheid om te zien of het bij jouw ook geld howel ik denk van wel http://support.microsoft.com/kb/935448 windowspagina met uitleg over fix... http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=74ad4188-3131-429c-8fcb-f7b3b0fd3d86&displaylang=nl hier is de fix ervoor... maar kijk eerst op forum Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
keisers Geplaatst April 15, 2007 Bijdragen: 90 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/28/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 15, 2007 TNX het werkt weer:D Heel erg bedankt! altijd handig als je het niet weet: DUKEN Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 90
Botjeman Geplaatst April 15, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 15, 2007 gelukkig... jammer dat ze bij windows dan niet gelijk een update erbij gooien of je waarschuwen dat er iets is fout gegaan... maar er is altijd iemand die het wel weet dus Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Eagles Geplaatst April 15, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst April 15, 2007 mooie snelle oplossing goed bezig botjeman!! O0 slotje hiero Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie