erik1967 Geplaatst April 12, 2007 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 12, 2007 Hoi, hier een dringende en misschien stomme vraag van een beginnend downloader. Ik heb gisteren de film Happy Feet gedownload, dit is een dvd rip en is een zogenaamd DivX bestand, nu heb ik hem op dvd gezet en wil hem vervolgens afspelen op mijn televisie, krijg ik een smal uitgerekt beeld met boven en onder brede zwarte balken. Hoe kan ik dit nu omzetten zodat ik gewoon het beeld over het hele scherm op mijn televisie krijg, of kan dit niet meer?? Graag help!!!!!!! :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ :-[ Groet Erik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Michiel Geplaatst April 12, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst April 12, 2007 hallo erik, stomme vragen bestaan niet!!! 1) dvdrip = een bestaande dvd geript, dwz alle bestanden van de originele dvd gehaald en opnieuw aangeboden 2) divx is een codec die aan de rip wordt gegeven om deze kleiner te maken en dus sneller te kunnen downloaden etc. waarschijnlijk is je film ong 700-800 mb. 3) de balken en het uitgestrekte beeld heeft te maken dat je film: a) breedbeeld is een bepaald formaat heeft je kunt proberen mbv je tv ht beeld enigzins aan te passen, maar de balken blijf je houden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie