Spring naar bijdragen

foutmelding door nero vision

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

bij film branden op dvd met virtual dub krijg ik door nero vision na het inladen van mijn VOB bestanden de volgende fout : kan data niet voor opname gereed maken, voorbereiden sessie mislukt, transcoderen van video's mislukt ? Hoe los ik dit op ?

een ander probleem die zich later stelt : uw project bevat meer NTSC dan PAl materiaal ...wilt u de instellingen naar NTSC omzetten zodat uw project in de bij het merendeel vd projectinhoud passende videomodus wordt gecodeerd. Als ik nee zeg doet het programma niet verder en als ik ja zeg is de film niet afspeelbaar op DVD speler. Kan dit opgelost worden ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  3532
  • Leeftijd:  53

in principe zou ondanks de 2e melding nero gewoon moeten gaan transcoderen, tenzij er een of meerder fouten in je bestanden zitten.

doet nero dit met al je film bestanden die je wilt branden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

• Bijdragen:  6

ja, praktisch bij allemaal. Kan het aan het feit liggen of ik een DVD recordable of rewritable moet gebruiken ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6

• Bijdragen:  3532
  • Leeftijd:  53

nee, dat heeft er niets mee te maken. ik neem aan dat je DVD +R gebruikt toch?

welke versie van nero heb je? (6 of 7)

mbt de melding NTSC, je moet idd dan gewoon op nee klikken en dan zou nero alles PAL moeten wegzetten.

doe je de map video TS selecteren nadat je op videobestanden invoegen hebt geklikt in nerovision, of doe je alle bestanden die in de map viseo TS staan apart selecteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...