Pibo Geplaatst April 11, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 11, 2007 Hallo, Ik heb een vraagje.. Ik heb leren downloaden uitgevoerd tot en met het virtual dubben dat het een avi. bestand word. Alleen mijn probleem is dat als ik divx2dvd probeer dan staan mijn avi bestand er niet. Ik ging naar mijn documenten en toen ging ik naar de map waar ik mijn bestand heb opgeslagen. Ik zag het bestant maar er is geen icoontje van een programma of iets dergelijks. en als ik dubbel klik staat er dat berichtje van bijbehorende programma via internet opsporen. Kan iemand mij aub helpen? Pim Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Michiel Geplaatst April 11, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst April 11, 2007 als ik het goed begrijp heb je een avi mbv virtualdub van ondertiteling voorzien en als nieuwe avi opgeslagen? dit heb je gedaan door in virtualdub op save as avi te klikken en je film een nieuwe naam gegegeven. nu wil je deze avi mbv divx2dvd omzetten naar vts bestanden (converteren)? maar je kan je nieuwe avi niet meer vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Pibo Geplaatst April 12, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 12, 2007 Ja dat klopt maar als ik mijn documenten kijk en dan op de plek waar het hoort te staan staat hij er wel maar ik heb een programma ofzo nodig zodat het herkend word. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Pibo Geplaatst April 15, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 15, 2007 Ik heb een probleem ik heb 2 ondertitels voor 1 film hoe kan ik die omzetten naar 1 ondertitels..? 2 ondertitles van srt wil ik naar 1 ondertitel .ssa Kan dit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Eagles Geplaatst April 15, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst April 15, 2007 kijk even hier http://ondertitel.com/forum/index.php?showtopic=899 subs splitsen/ mergen/ syncen/ enzenz en hier staan er ook n og een paar http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,18091.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Michiel Geplaatst April 16, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst April 16, 2007 ja dat kan. idd mbv de links die eagles je heeft gegeven. maar het is beter om even te zoeken naar een srt bestand bestaand uit in geheel. scheelt een hoop werk. van welke film zoek je de ondertiteling? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie