beuken Geplaatst April 11, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/03/07 Status: Offline Actief: April 24, 2012 Delen Geplaatst April 11, 2007 Heb al in diverse topics gekeken voor een oplossing, maar het lukt me maar niet. heb er helaas al 2 dvds mee verknald!! Dus nu roep ik om: HELLUP!!! Ik heb de film Brokeback mountain via de site Torrent plaza met Azureus goed gedownload, Maar nu is hij alleen maar engels talig. Dus heb ik de handleiding film voorzien van ondertiteling en branden van dvd met convertx2dvd. Alles (denk ik) goed opgevolgd... Maar als ik hem afspeel , de dvd doet de ondertiteling het niet.. Film en het engelse geluid doen het, alleen de ondertitteling wil er niet bij. Hij geeft wel aan dat de ondertiteling er bij is.. Is het eenvoudiger om het met die ander te doen? Virtueldub, of heb ik iets over het hoofd gezien.? Want hoe weet ik zeker dat mijn gedownloade film een avi-bestand is? Als ik erop aanklik geeft hij dit wel aan, ook heb ik diverse verschillende ondertitelingen geprobeerd vooral die met 1 cd.. Wie kan mij helpen??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Robin Geplaatst April 11, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst April 11, 2007 Hallo, ConvertXtoDVD is vrij weg het best en simpelst. Je hebt een (Sub)Title knop op je DVD speler, daarmee kan je zeggen of je Geen, of Dutch ondertitel wil. Probeer dat eens Groetjes, Robin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
kaasbroodje Geplaatst April 11, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst April 11, 2007 gewoon branden met nero. als video dvd werkt bij mij tot nu toe altijd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Michiel Geplaatst April 11, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst April 11, 2007 denk ook dat je de ondertiteling moet activeren mbv het menu van je dvdspeler of de knop op je afstandsbediening. de ondertiteling is wel meegebrand, maar staat niet standaard aan, vandaar.... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
beuken Geplaatst April 12, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/03/07 Status: Offline Actief: April 24, 2012 Auteur Delen Geplaatst April 12, 2007 Ga ik allen proberen, bedankt voor al jullie reacties, jullie horen nog van mij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
beuken Geplaatst April 12, 2007 Bijdragen: 53 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/03/07 Status: Offline Actief: April 24, 2012 Auteur Delen Geplaatst April 12, 2007 Hoera het is me gelukt... Heb alleen nog een klein probleempje met het synchroom lopen van de tekst, heeft iemand nog een suggestie? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 53
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie