Gast ocram Geplaatst September 23, 2005 Delen Geplaatst September 23, 2005 misschien kan iemand mij helpen : ik heb dus sim city 4 gedownload, dus ik begin met instaleren op 47% krijg ik de melding, insert disc 2. bij de download zat dus een bestand met disc 2, (een CUE file for Image. ik kijken hoe je die moet openen, kwam ik erachter dat dat met een virtuele dvd/cd speler het beste gaat dus ik download Deamon Tools doet het niet, ik nog 1 proberen doet het ook niet, ik heb het zelfs op cd gebrand toen deed hij het ook niet. weet iemand misschien wat ik moet doen ? alvast bedankt dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst September 24, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Donderdag om 10:29 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst September 24, 2005 Krijg je een melding als je CD2 mount? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast ocram Geplaatst September 24, 2005 Delen Geplaatst September 24, 2005 ik krijg helemaal geen melding ofzo, er staat ook bij mn virtuele drive dat ie er in zit, alleen als ik op OK druk (insert disk 2 please) dan komt dat venster er weer. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst September 26, 2005 Delen Geplaatst September 26, 2005 ja, dan zie ik gewoon mijn bestanden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.