Spring naar bijdragen

converteren voordat je gaat branden?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  60

Hallo,

vraagje. ik ben pas begonnen met dvd's te branden. het lukte niet echt met Windows Media player, dus heb ik maar de geregistreerde versie van ConvertXtoDVD aangeschaft om van dat watermerk af te zijn. Het lukt goed, maar ik vraag me af of ik alle soorten filmbestanden eerst moet converteren om ze vervolgens op dvd te branden.

Een andere vraag is: ik ben bezig ondertitels te downloaden vanaf ondertitels.com. Soms staan er verschillende versies van bepaalde ondertitels, hoe weet ik nu welke ik moet kiezen?

Alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  3532
  • Leeftijd:  53

hallo jaqueline,

zonde dat je deze hebt aangeschaft. je kunt 'm nl downloaden met een key via deze link:

http://www.duken.nl/content/view/429/5/

om antwoorde te geven op je vragen:

1) ja, je zult alle films moeten converteren, behalve als het al video TS bestanden zijn. op eze manier hekent je dvd speler de bestanden.

2) probeer gewoon een ondertitel die uit 1 cd bestaat te nemen. he maakt op zich niet uit welke versie.

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

• Bijdragen:  9
  • Leeftijd:  60

bedankt voor je snelle reactie  :), tja idd zonde van die aanschaf, maar is die van jullie dan ook zonder watermerk?

Nog een ander vraagje? Ik ben net een film aan het converteren met ondertiteling , nu geeft ConverXtoDVD aan dat hij een extern kanaal voor ondertiteling gebruikt, komt het dan goed? Hij laat de ondertiteling nl niet zien op het videovoorbeeld,  Omdat er ook de mogelijkheid van een intern kanaal is en wat is het verschil?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 9
  • 2 weken later...

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Hey Jaqueliene,

Die van ons is ook zonder watermerk, indd jammer. En in het output beeldscherm staat inderdaad geen ondertiteling, die krijg je alleen op je TV te zien.

In het begin twijfelde ik er ook aan, maar geloof me, het werkt..  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  3532
  • Leeftijd:  53

zo is het helemaal. in je output worden snelle beelden van de film weergegeven. de onmdertiteling wordt als extern kanaal meegeleverd. op je dvd speler (of afstandsbediening) kun je tijdens het spelen de ondertiteling activeren via het menu van je speler of via de speciale knop op je afstandsbediening

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...