Spring naar bijdragen

ConvertXtoDVD

ullie

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  178
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  45

Ik heb zonet voor de eerste keer een film gebrand met z'n ondertiteling met het programma ConvertXtoDVD adhv de Duken-handleiding.

Nu vraag ik me af of je je gebrande dvd ook nog kan afspelen op je pc met VLC-mediaplayer? Want dit lukt niet bij mij.

Hoe moet je je film openen dan om hem te kunnen afspelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 178
  • Reacties 14
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik heb zonet voor de eerste keer een film gebrand met z'n ondertiteling met het programma ConvertXtoDVD adhv de Duken-handleiding.

Nu vraag ik me af of je je gebrande dvd ook nog kan afspelen op je pc met VLC-mediaplayer? Want dit lukt niet bij mij.

Hoe moet je je film openen dan om hem te kunnen afspelen?

Hey Ullie, ja hoor dat kan ;)!

Download nero 7 even, www.nero.com. Vervolgens, selceteer je alle bestanden die in die Video_TS map staan (CTRL + A) en druk je op enter.

Nero Showtime ofzo iets, opent je film dan ;)!

Succes,

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

Ik zou het liever gewoon met mijn VLC-player afspelen, zodat ik niet nog een ander programma moet downloaden.

Als ik het probeer af te spelen zoals jij beschreven staat, opent mijn vlcmedia player. Maar hij begint al te spelen op 1u41 minuten en hetgeen ervoor komt in de film kan ik niet afspelen.

Ik ben het eigenlijk gewoon maar aan het proberen via mijn laptop, omdat ik net heb geprobeert de film af te spelen via mijn dvd-speler en hij speelt maar af tot halverwege de film.

Omdat ik me afvraag of het probleem nu bij mijn dvd-speler ligt of bij het branden van de film, wou ik eens kijken of het lukte om het schijfje of het bestand op mijn laptop (in de map van ConvertXtoDVD) af te spelen via mijn laptop.

Misschien is het nu duidelijker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 178

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

is het een divx of een ts als het divx is kan je dit proberen http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

het zijn video ts bestanden

Die K Lite Codec Pack heb ik reeds ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 178

• Actief:  

heb je de film al gekeken voor dat je hem had gebrand??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Actief:  

ja hoor, zo heb ik ook kunnen checken of de ondertiteling goed liep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 178

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Hmm, het zijn nu allemaal .VOB en .IFO bestanden endergelijke toch?

Ik heb er indd ook wel is last van, zal is even gaan kijken want ik ben ook wel benieuwd :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

Inderdaad ik heb 2 mappen van deze film (You, me and Dupree):

Audio TS: (lege map)

Video TS:

Video_ts

Video_ts.Bup

Video_ts.Ifo

Vts_01_0.Bup

Vts_01_0.Ifo

Vts_01_1

Vts_01_2

Vts_01_3

Vts_01_4

Vts_01_5

Bedankt al voor de hulp ... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 178

• Actief:  

heb je hem ook al getest in je gewoon dvd speler?? hoe snel heb je hem gebrand??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  3532
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

- open vlc

- klik op bestand

- klik op open bestand

- zoek je vts bestanden op (via bladeren)

- selecteer vts 01 t/ de laatste (allemaal blauw maken)

- klik op open

- klik op OK

- nus start je film, mbt de ondertiteling klik op video-->ondertitelspoor en selcteer de ondertiteling

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

• Actief:  

heb het stap voor stap gedaan zoals je beschreven hebt Michiel.

De film start al ineens op het einde van de film bij 1:41:08 van de 1:49:23 dus niet in orde.

Kaasbroodje, ik heb hem al geprobeerd in mijn dvd-speler en ook daar speelt hij niet tegoei af. In mijn origninele avi-formaat speelt hij wel volledig de film.

Aan de snelheid van het branden heb ik qua instellingen van het programma ConvertXtoDVD niets veranderd.

Ik weet niet op hoeveel het standaard staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 178

probeer het volgende eens:

- download en installeer dvdshrink

- open dvdshrink

- klik op open files

- selecteer de map video TS (dus de map en niet de onderliggende bestanden) van je film

- dvdshrink gaat nu analyseren

- na de analyse (duurt maar even) klik je op backup

- doorloop het menu, maar zotg er iig voor dat regiovrij aangevinkt is en dat je brandstation als doel aangewezen is

- klik op burn.

nu moet je een juiste dvd over houden die het gewoon doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

• Bijdragen:  3

ik gebruik het programma ConvertXtoDVD voor het omzetten en branden van films en tv serie's en dat werkt perfect alleen krijg ik de ondertiteling snellen dat dat ze praten en heb subtitlessynck geinstaleerd maar weet niet hoe dat werkt weet iemand hoe ik die ondertiteling op een gemakkelijke manier goed krijgt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

daar heb je het programma subsync voor nodig: http://users.pandora.be/vlad/subsync/

- open subsync en laad zowel je film als je ondertiteling in

- start de film en noteer op papier de tijd wanneer het eerste ondertiteld moet worden

- spoel door en noteer de tijd wanneer het laatste ondertiteld moet worden

- klik op edit subtitles

- klik op strech

- pas de tijden aan

- minimaliseer het venster

- controleer de ondertiteling door de film opnieuw af te spelen

- als het goed is op save subtitles klikken, niet goed opnieuw proberen door het venster te maximaliseren en de tijden aan te passen.

daarna moet je ondertiteling synchroon lopen. succes  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!

Mafketel

Geplaatst

Laat de Big Brother in je los in gratis Epic Games Store game.  Je huurders bespioneren, camera's plaatsen in hun woning en gesprekken afluisteren, in Beholder mag je heel ver gaan om gevaarlijke figuren te betrappen en te verlinken. Maar doe je dat ook, of laat je je geweten spreken, met het risico zélf de pineut te zijn? Big Brother is er niks bij in de gratis game in de Epic Store deze week. Het lijkt wel of de reality serie Big Brother tot leven gekomen is in de game die Epic Games deze week in de Store gratis weggeeft. In Beholder mag je helemaal los gaan met het bespioneren van iedereen die je ook maar een beetje verdenkt op 'opruiende gedachten'. In Beholder ben je beheerder van een gebouw vol huurders. Je werkt in dienst van De Staat, een totalitair regime dat graag controle uitoefent op haar onderdanen. Jij krijgt een vrijbrief om in opdracht van De Staat je huurders te bespioneren en iedereen die een bedreiging lijkt te vormen aan te geven. De oud-Oost-Duitse Stasie is er niks bij! Plaats afluisterapparatuur in de woningen van je huurders, doorzoek hun spulletjes als ze er even niet zijn en luister naar hun meest intieme gesprekken op zoek naar verborgen boodschappen. Geef je de vader van een gezin aan die verdachte handelingen verricht, of spaar je hem met mogelijk verregaande gevolgen voor jezelf?  Bij wie ligt je loyaliteit, bij het regime of degenen die dat juist proberen te ondergraven? Elke keuze kan verstrekkende gevolgen hebben die je terugziet in de uitkomst van het spel. Beland je zelf op de spreekwoordelijke brandstapel of offer je je principes en idealen op voor het grotere goed? Beholder speelt als Fallout Shelter, maar dan met een veel grotere focus op morele dilemma's en gevolgen .   Scoor Beholder nu gratis in de Epic Games Store

Mafketel

Geplaatst

De gratis games in de Epic Game Store van deze week     In tegenstelling tot veel andere 'gratis' games zijn de wekelijkse gratis games in de Epic Games Store echt gratis. Je hoeft er niets voor te doen, behalve het claimen van de game. Je hebt er geen abonnement voor nodig en hoeft er geen andere aankoop voor te doen. Eenmaal geclaimd blijft de game voor altijd van jou. Wie regelmatig games in de Epic Games Store claimt heeft zo al honderden gratis games weten te scoren, waaronder Death Stranding, Homeworld Remastered Collection, Fallout New Vegas, Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War, Shadow Tactics - Aiko's Choice, Dishonored en nog veel meer. Naast de wekelijkse gratis games heeft Epic nog veel meer games die je gratis kan scoren. De Epic Games Store heeft ook een grote lijst games die altijd gratis te spelen zijn. Daar zijn bekende namen bij, zoals Rocket League, Paladins, Smite, Genshin Impact, Neverwinter, Fortnite, World of Warships, Trackmania en League of Legends.  Let op: je kunt de wekelijkse gratis games alleen in de periode tussen donderdag 17.00 uur en precies een week erna claimen, maar de game is en blijft daarna voor altijd in je account en gratis te spelen. Je hoeft de game niet eens te downloaden of te spelen, als je de game in de gratis periode claimt, is hij daarna op elk moment te downloaden uit de Epic Games Store.
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...