afratjuh Geplaatst April 5, 2007 Bijdragen: 88 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 5, 2007 Ik wil graag met windows movie maker 2.0 een muziekje met mij zang erop zetten (voor de lol) Maarjah dat stomme programma zegt dat muziek hetzelfde is dan je stem, dus kan je dat niet op elkaar zetten. :-[ Dus nu wil ik een clipje en daar doe ik dan me stem onder (dat is niet hetzelfde ) Maar dan moet ik wel een clipje met het bestand avi* of mpg* En dat kan ik niet vinden. Dus dan vraag ik jullie of jullie misschien een programma kennen om mijn clipje naar zo'n bestand om te zetten, of dat jullie weten waar je Avi*/Mpg* filmpjes kunt downloade ;D xx me (alvast heel erg bedankt) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 88
kaasbroodje Geplaatst April 5, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst April 5, 2007 moet je googelen naar een converter dan typ je gewoon het bestandand typen dat je wil veranderen en daar achtrer zet je dan iets in de vorm van avi converter voorbeeld: als je een avi om wil zetten naar ts typ je: avi ts converter snappie? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
afratjuh Geplaatst April 6, 2007 Bijdragen: 88 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 6, 2007 moet je googelen naar een converter dan typ je gewoon het bestandand typen dat je wil veranderen en daar achtrer zet je dan iets in de vorm van avi converter voorbeeld: als je een avi om wil zetten naar ts typ je: avi ts converter snappie? Nee, niet helemaal, iemand nog een andere oplossing? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 88
kaasbroodje Geplaatst April 6, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst April 6, 2007 bij google typ je het bestand dat je wil veranderen en daar achter zet je dan avi converter voor beeld ik heb een mp3 en die wil ik om zetten naar wma dan typ ik bij google: mp3 wma converter dit bedoel ik http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&channel=s&hl=nl&q=mp3+wma+converter&meta=&btnG=Google+zoeken wat voor bestand is het?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
afratjuh Geplaatst April 7, 2007 Bijdragen: 88 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 7, 2007 bij google typ je het bestand dat je wil veranderen en daar achter zet je dan avi converter voor beeld ik heb een mp3 en die wil ik om zetten naar wma dan typ ik bij google: mp3 wma converter dit bedoel ik http://www.google.nl/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&channel=s&hl=nl&q=mp3+wma+converter&meta=&btnG=Google+zoeken wat voor bestand is het?? Bedankt voor de uitleg! Ik denk dat ik het wel snap, anders kom ik er later op terug:) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 88
kaasbroodje Geplaatst April 7, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst April 7, 2007 is goed heb op me pc nog een converter staan die ik kan uploaden als het je niet lukt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie