Gast erik_gek Geplaatst April 5, 2007 Delen Geplaatst April 5, 2007 ik heb vandaag deze mp speler gekocht, maar toen installeerde ik firmware toen ik hem daarna aan deed liep hij vast. Ik heb al op reset gedrukt, maar hij loopt nog steeds vast. Kan iemand mij helpen bvb Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Botjeman Geplaatst April 5, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 5, 2007 loopt vast? je MP3 speler of je computer? of je programma... mp3 speler - hoort denk aangezien je hem op je computer hebt aangesloten en hij denk dat je er nieuwe muziek etc. op wilt plaatsen computer - is vreemd probeer de software van je MP3 speler te verwijderen en deze opnieuw te installeren indien nodig programma - zie hierboven wat je met firmware bedoelt??? bedoel je dat je je MP3 speler heb geupdate?? Zo ja, probeer hem terug te zetten naar oude versie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Gast erik_gek Geplaatst April 5, 2007 Delen Geplaatst April 5, 2007 mijn mp3 speler loopt vast, nee niet omdat ik er nieuwe muziek op wil doen. De computer vind de mp3 speler ook al niet meer. ja ik heb em geupdate, maar ik kan em niet meer terugzetten naar ouwe versie, omdat de mp3 speler niet opstart en de computer de mp3 speler niet meer vind Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Botjeman Geplaatst April 5, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 5, 2007 eeuwh dat probleem hebben we op school ook altijd :S zoiets dan... http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=2689 heb nog geen oplossing gevonden... je kunt echter proberen hem op een andere computer in te pluggen en de MP3 schijf te formateren. Daarna opnieuw in je andere computer. leuk flimpje, is trouwens mooie MP3 speler. goed geluid uit de box? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Gast erik_gek Geplaatst April 6, 2007 Delen Geplaatst April 6, 2007 jah en of goed geluid. Geen geruis ofzo als hem op z'n aller hardst zet. mooi ding. bij direqt.nl kun je em voor 169 kopen incl verzendkosten en dan heb je 2 gig Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Botjeman Geplaatst April 6, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 6, 2007 en je kunt eroverheen rijden met een auto : maar is het gelukt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Eagles Geplaatst April 6, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst April 6, 2007 :offtopic: nee mijn auto kon het niet aan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Botjeman Geplaatst April 6, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 6, 2007 waha brak je auto XD Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Eagles Geplaatst April 6, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst April 6, 2007 heb jij ook al n8w8 botjeman? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Botjeman Geplaatst April 6, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 6, 2007 lol zoiets... wil nog even m'n post doorkijken en m'n geluid fixen... heb net topic gestart maar heb het al opgelost (we gaan nu wel heel erg oftopic :S) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie