Spring naar bijdragen

DVD Branden van harde schijf naar DVD

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik heb een DVD gekopieerd van een originele DVD naar de harde schijf. Dit heb ik gedaan met AnyDVD (Symbool is een rode Vos).

Nu wil ik hem op een DVD'tje zetten. Ik heb vandaag een DVD Writer gekocht. Heb hem getest door een film ermee af te spelen en dit ging. De writer is in de plaats van de CD speler brander.

Nu heb ik geprobeerd om deze film op DVD te zetten via windows (mislukt) en via nero (eveneens mislukt). Momenteel is hij terug aan het encoderen via DVDshrink maar ik vrees er een beetje voor dat het ook deze keer niet gaat lukken.

Kan er iemand mij eens stap voor stap uitleggen wat ik juist moet doen in het DVDshrink of nero programma om deze film op DVD te branden. Ben er al heel de dag mee bezig en lukken doet het echter niet.

Alvast bedankt. Reageren mag ook via wim511athotmaildotcom als dat makkelijker mocht zijn.

Groeten

Wim

email aangepast ivm spam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

de simpelste manier om een orgineele dvd te branden is met clone cd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  1191
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

@ Kaasbroodje,

Daar ben ik het niet mee eens omdat clone cd niet met de beveiliging kan omgaan.

@Wimper;

Je hebt hoogst waarschijnlijk met het kopieëren van de dvd ook de beveiliging meegekopieërd, die zul je dus eerst moeten "kraken".

Lees deze handleiding maar eens, waarbij je dus wel rekening moet houden dat je film op je schijf staat en niet op een dvd.

Handleiding; http://www.duken.nl/content/view/408/6/

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

@ Kaasbroodje,

Daar ben ik het niet mee eens omdat clone cd niet met de beveiliging kan omgaan.

@Wimper;

Je hebt hoogst waarschijnlijk met het kopieëren van de dvd ook de beveiliging meegekopieërd, die zul je dus eerst moeten "kraken".

Lees deze handleiding maar eens, waarbij je dus wel rekening moet houden dat je film op je schijf staat en niet op een dvd.

Handleiding; http://www.duken.nl/content/view/408/6/

Marcel :cool2:

alle dvd,s die ik met clone cd heb gebrand waren perfect
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...