Spring naar bijdragen

Limewire vraag:

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  159
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

Kun je bij limewire ook zelf liedjes op limewire zetten dat andere mensen die kunnen downloaden.

Ik heb limewire 4.12 pro en dan staat er wel publiceer maar ik weet niet helemaal hoe het werkt.

Weet iemand het?

B.v.d.

Stijnow

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 159
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Limewire maakt als het goed is, een map aan die "Shared" heet. Daar komen al jou gedownloade nummers in te staan, zodat andere mensen hem ook weer van jou uit die map kunnen halen.

Dus, als jij die nummers die je wilt publiceren, in de map Shared zet kunnen limewire gebruikers ze vinden.. ;)!

Groetjes,

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

Limewire maakt als het goed is, een map aan die "Shared" heet. Daar komen al jou gedownloade nummers in te staan, zodat andere mensen hem ook weer van jou uit die map kunnen halen.

Dus, als jij die nummers die je wilt publiceren, in de map Shared zet kunnen limewire gebruikers ze vinden.. ;)!

Groetjes,

Robin

Oke bedankt!

Dan heb ik eigenlijk nog een andere vraag: Als ik een film van 1gb. heb en een cd van 700mb dat gaat niet lukken of kun je de cd inpakken ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 159

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

dat kan je hier mee doen http://www.freedownloads.nl/dvd_shrink.htm

maar als je dingen wil gaan plaatsen bij limewire waar wordt je dan niet gewoon uploader bij een torrent site? dan krijg je teminste nog een reactie op je geplaatsen bestanden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

dat kan je hier mee doen http://www.freedownloads.nl/dvd_shrink.htm

maar als je dingen wil gaan plaatsen bij limewire waar wordt je dan niet gewoon uploader bij een torrent site? dan krijg je teminste nog een reactie op je geplaatsen bestanden

Ik heb niet zo'n super snelle internet verbinding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 159

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

hoeft ook niet bij witchtracker kan je al bestanden plaatsen als je een uplaod snelheid van rond de 30 kbps heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  346

Groetjes,

Robin

Oke bedankt!

Dan heb ik eigenlijk nog een andere vraag: Als ik een film van 1gb. heb en een cd van 700mb dat gaat niet lukken of kun je de cd inpakken ofzo?

\

je kan bestand wel inpakken maar dan kan je hem niet op DVD speler afspelen echter wel als je hem op een computer naar je bureaublad copieert en hem daar uitpakt... gewoon DVD'tje gebruiken dus ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 346
  • 6 maanden later...

• Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Leeftijd:  33

En bij Limewire moet je heel lang uploaden, je denkt niet dat daar mensen die een film downloaden het nog even laten staan voor upload, Bij bittorrent is dat niet het geval en al helemaal niet bij private trackers 1.00 t/m 1.50  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...