Spring naar bijdragen

azereus

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  53
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo, Wie kan mij helpen!!!

Ik gebruik zowel Azereus als bittornado!

Kan dit samen? En bij Azereus geeft hij een rood poppetje/smilie aan wat aangeeft dat ik niet tot een peer ben verbonden?

Dat geeft hij ook aan bij Bittorent. En wat is de gemiddelde tijd om een film binnen te halen? wil graag Flushed away ned. talig binnen halen. Doe dit nu via Panda en torzo. Zijn dit een beetje goede sites voor zoiets?

Ik hop dat iemand dit leest zodat ik mijn film kan downloaden... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 53
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Hallo Beuken,

Opzich snap ik niet waarom je zowel Azureus als bittornado gebruikt. Het handigst is natuurlijk om één client te gebruiken. Ik gebruikte vroeger altijd Azureus, erg goed programma hoor.. ;)

De gemiddelde tijd om een film binnen halen verschilt natuurlijk, hoe snel je download en hoe groot je film is. Azureus geeft echter ook aan hoe lang het nog duurt, onder het kopje "ETA".

Personelijk ken ik Panda en Torzo niet. Maar zolang er maar genoeg Leechers & Seeders zijn, (mensen die het bestand hebben) is bijna elke site wel goed.

Ik haalde mijn torrents altijd van www.torrentspy.com, www.stealthtorrenst.com of www.isohunt.com

Als je nog vragen hebt, kan je ze altijd stellen.. ;)

Groetjes..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Azureus is kwa snelheid beter maar gebruikt wel meer werkgeheugen van je pc. als je een snel torrent programma wil wat weinig van je werkgeheugen gebruikt raad ik je utorrent aan (gebruik ik zelf ook. torzo is idd een goed site. betreft hoe lang het binnen halen van een film duurt hangt er van kan binnen 6 uur maar het kan ook een paar daggen duren. snelste wat ik ooit heb gehad was C&C3 in (7gb) in 10 uur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...