Spring naar bijdragen

photoshop elements

Julien

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  413
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

ik weet niet of dit de goede topic is om het in te plaatsen .. maar het is een programma dus ik dag plaats het maar hier

mijn vraag nu: ik zat dus net een boekje te lezen over hoe ik ''makkelijk eenvoudig animated gifs'' kan maken. er stond dat je photoshop (elements) nodig heb.. nu heb ik net ff snel elements erop gezet maar snap er niets van.

kan iemand mij mischien uit leggen hoe ik zo simpel plaatje kan maken. ik moet kiezen als ik elements opstart uit 5 , 6 schermen ofzo? snap er helemaal niets van

hopelijk is het duidelijk en kan iemand mij helpen

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1191
  • Leeftijd:  56

Hoi,

FF vertellen hoe dit programma werkt is hier in dit topic bijna onmogelijk en gelukkig hebben anderen dat al gedaan. Kijk hier maar eens http://www.heinpragt.com/fotografie/fotografie4.php

Succes met knutselen

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Bijdragen:  413
  • Leeftijd:  33

oke... bedankt hiervoor.. ik ben het nu aan het lezen en ik kom al aardig ver.. bedankt.. k denk dat het wel opgelost is  :cool2: O0 :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...