Spring naar bijdragen

geen verbining met limewire

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hopelijk kan iemand mij helpen!!!

Ben nu al een tijdje bezig geweest met limewire (eraf gegeooid en er opnieuw opgezet). Maar hij wil geen verbinding maken, terwijl de rest van internet het gewoon doet :'(.......'k begrijp er niets van. De naam kan ik wel bij zoeken invullen (deze wordt op den duur ook wel blauw maar onderin het scherm heb ik 1 blokje wat verbinding aan het maken is .......dus dan heb ik nog niet eens verbinding. Nou ben ik best wel een geduldig type maar dit gaat me toch echt iets te lang duren.

Kan iemand mij helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Misschien is dit het probleem:

In het begin word er gevraagd, (als je hem instaleert) of je er bezwaar tegen hebt dat limewire van een Gnutella-netwerk gebruikt. Als je hier JA klikt, download limewire niet meer.

Ik heb hier ook in 't begin last van gehad. Je moet even door de instellingen lopen, en dan de optie op NEE zetten.

Alss 't niet lukt horen we 't wel.. ;)

Groetjse,

RObin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

kan me niet herrineren dat het mij gevraagd is :-\. dus het komt er op neer dat ik nu voor de 4e keer moet gaan betalen?  :'(...........er staat bij dat balkje onderaan'bezig verbinding te maken'dan moet hij het toch doen lijkt mij?

groetjes marjolein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

• Bijdragen:  3532
  • Leeftijd:  53

• 0
  • 3.5k

Geweldig bedankt  O0..ben helemaal heppie........en het was idd nog gratis ook. Als ik nog eens wat moet weten kom ik zeker weer (en dat zal nog wel eens voorkomen haha)

Groetjes Marjolein

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...