Spring naar bijdragen

iso bestand

TamSz

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  263
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik wil een film op dvd zetten en dat is dus een iso bestand. Nu heb ik dus geprobeert om hem met nero op dvd te zetten, maar dan krijg ik de melding: unable to prepare data for recording: transcoding of videos failed. en daarna: burn proces failed an error log file was created that can be very helpful in diagnosing problems. would you like to save it? en saven heeft geen zin wat moet ik hieraan doen om hem op dvd te zetten?

groetjes Tamara

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 263
  • Reacties 11
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1047
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

hoi .

Dan Moet je de iso branden als burn image en dan laag branden.

Maar vertel eerst hoe jij het gedaan hebt.

Gewoon maak dvd of in die zin?

Want als je dit zo gedaan hebt klopt het dat je die melding krijgt.

De iso is dan zeg maar niet compleet.

Iso moet je altijd branden met burn image.

yvon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1k

• Bijdragen:  3532
  • Leeftijd:  53

ok, het volgende:

- het programma isobuster downloaden en bij de installatie het programma associeren met oa iso bestanden (wijst zichzelf)

- na de installatie op "programma" klikken en vervolgens op "open image file"

- je isobestand opzoeken en selecteren

- daarna zie je de gegevens van het bestand en je ziet de mappen audio en video TS staan

- deze selecteren en naar de originele map slepen (kopieren)

- dit duurt even

- dan mbv dvdshrink de map video TS opzoeken via "open files"

- op "backup" klikken en het menu doorlopen, in ieder geval je brandstation als doel kiezen

- branden en klaar

links:

http://www.freedownloads.nl/isobuster.htm

http://www.dvdshrink.org/what.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

• Actief:  

michiel wat bedoel je met naar de originele map slepen? want ik kan hem niet slepen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 263

de mappen audie en video TS selecteren (blauw maken) en dan naar boven slepen waar het iso bestand ook staat. je kunt ook selecteren-->rechtermuisknop en dan kopieren-->in de map waar het iso bestand ook staat rechtermuisknop en dan plakken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

• Actief:  

ik kan ze niet kopieren.... en ik kan het ook niet proberen met nero 7 want die is verlopen en ik kan dat serial nummer niet meer gebruiken :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 263

wanneer je met de rechtermuisknop op de map video TS klikt kerijg je dan niet een window met oa de optie kopieren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

• Actief:  

nee  :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 263

dat is vreemd.

wanneer je isobuster opstart en daarna op programma-->open image file klikt, en dan je image file opzoekt en dubbelklikt, dan moet er links een overzicht staan van je bestand en rechts een detail overzicht wat er allemaal in zit. hier staan ook de audio en video TS mappen.

zorge er wel voor dat isobuster niet je hele scherm vult zodat je het achterliggende window ook nog ziet.

dit moet het window van je map zijn waar je imagefile in staat.

met je linkermuisknop de map video TS aanklikken (1x), nu wordt deze blauw.

nu naar de onderliggende (die waar je imagefile in staat) slepen. dit moet gewoon kunnen.

zie screen:

2ufauq0.jpg

ik hoor het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

• Actief:  

okee het is nu gelukt alleen nu heb ik dus een probleempje met nero ik had de trial versie gedownload, maar die is verlopen, en nu als ik hem opnieuw wil instaleren zegt hij dat het serial number het niet doet ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 263

alles verwijderen van nero, daarna nero claening tool gebruiken om echt alles te verwijderen. dan opnieuw de trial van nero 7 downloaden.

cleaning tool: http://www.nero.com/nero7/eng/Nero_7_Clean_Tool.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

• Actief:  

okee bedankt dat is gelukt ;D alleen toen ik dus met dvd shrink wilde branden, opende nero zichzelf niet en als ik dan met nero gewoon zo wil downloaden zegt hij dat de disk vol is :-[ dat klopt niet want ik doe er een lege disk in en ik heb het al met verschillende geprobeert, maar hij blijft die fout geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 263

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• aVoid2 heeft zojuist een badge verdient
      Eerste post
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...