Boyke_b Geplaatst Maart 30, 2007 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 30, 2007 Ik heb fifa 07 gedownload en geinstalleerd en ook deamon tools en het .mds bestand gedownload op gamecopyworld.com maar als ik die heb gemount dan kan ik fifa niet opstarten? En heb het ook al geprobeerd met fixed exe bestand die moest je dan vervangen door de originele fifa07.exe maar als ik dat heb gedaan en start fifa op dan krijg ik wel eerst een zwart scherm maar metteen daarna komt er "In fifa07.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak." En dan moet ik op verzenden of niet verzenden drukken. Weet iemand wat ik moet doen om het wel te kunnen spelen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Wesley Geplaatst Maart 30, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Maart 30, 2007 heb je de crack die op de gemounte disc zit al geprobeerd of is die er niet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Boyke_b Geplaatst Maart 31, 2007 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 31, 2007 ja, je bedoelt die gewoon bij de download zat. Dat was zo'n fifa07.exe bestand die ik moest vervangen door de originele maar als ik dat deed dan ging mijn scherm weer op zwart en even daarna wee het bericht van "In fifa07.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak." Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Wesley Geplaatst Maart 31, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Maart 31, 2007 heb je al een andere crack gebruikt en ben je er zeker van dat je computer het spel aan kan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Boyke_b Geplaatst Maart 31, 2007 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 31, 2007 ja ik heb bekant alle cracks gebruikt die op gamecopyworld.com staan en ik weet zeker dat mijn pc het aankan want die is net 2 maanden oud. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Botjeman Geplaatst Maart 31, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 31, 2007 .mds bestand gedownload? is dat niet zo'n mini image? of lul ik nu uit m'n nek. - opnieuw installeren dan niet dat .MDF bestand van gameburnworld gebruiken maar gelijk een crack... waarschijnlijk werkt dat wel (en zorg dat je bijv. de de juist versie crack kiest (als je game is geupdate naar versie 1.6 ofzo moet je ook crack versie 1.6 downloaden staat er altijd achter. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Boyke_b Geplaatst April 1, 2007 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 1, 2007 ok, ik ga het nu proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Boyke_b Geplaatst April 1, 2007 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 1, 2007 Het is niet gelukt ik krijg weer van "In fifa07.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak." :'( Kan a.u.b iemand mij stapsgewijs uitleggen hoe ik het nu moet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Gast jezus Geplaatst April 1, 2007 Delen Geplaatst April 1, 2007 kan je pc het spel wel aan :-[ kijk hier eens: www.srtest.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Boyke_b Geplaatst April 1, 2007 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 1, 2007 Ja dat weet ik zeker want mijn pc is net 2 maanden oud maar toch heb ik voor de zekerheid die test gedaan en overal staat er in het groen PASS bij dus hij kan het aan. Dus vraag ik het nog een keer: Kan a.u.b iemand mij stapsgewijs uitleggen wat ik oet doen om het spel te kunnen spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Boyke_b Geplaatst April 2, 2007 Bijdragen: 11 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 2, 2007 Niemand? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 11
Botjeman Geplaatst April 9, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 9, 2007 opnieuw installeren ... ik weet het ook niet...de crack alleen al zou moeten werken :S Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie