SwiszX Geplaatst Maart 28, 2007 Bijdragen: 82 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Maart 28, 2007 Hi., ik heb Windows Vista Ultimate x64 bit op mijn PC en ik wil graag Adobe Shockwave Player op mijn PC installer en en het lukt steeds niet want elke keer staat er is op 2 naar elkaar bestanden zijn niet en er klok ofzo niet van DLL Libary dus ik wil vragen of iemand mijn kan helpen Alvast bedankt 8) 8) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 82
Michiel Geplaatst Maart 28, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 28, 2007 ik begrijp je vraag niet helamaal. wel dat je adobe shockwave player wil installeren, maar de rest is nogal vaag geschreven. heb dit voor je gevonden: download gewoon de Windows XP versie van Adobe.com druk met je rechtermuisknop op de installer. Ga naar eigenschappen. Ga naar Compatabilliteit. Vink aan: dit programma in deze compabilliteits modus gebruiken. Kies: Windows XP SP2. Druk op ok, en installeren en kijk hier eens: http://www.adobe.com/shockwave/download/alternates/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
SwiszX Geplaatst Maart 29, 2007 Bijdragen: 82 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst Maart 29, 2007 Ik bedoel Shockwave Player wil niet op mijn Pc instaleren volgens mij is hij nog niet Vista Capeble Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 82
Michiel Geplaatst Maart 29, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 29, 2007 het bovenstaande bericht geeft aan dat de palyer van adobe onder vista kan draaien wanneer je deze op de beschreven manier installeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
SwiszX Geplaatst April 8, 2007 Bijdragen: 82 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 31 Auteur Delen Geplaatst April 8, 2007 Het lukt gewoon niet dit staat er Could not load the DLL lirary C:\\Windows\system32\Macromed\Shockwave 10\gi.ddl. De toepassing kan niet worden gestart omdat de configuratie naast elkaar onjuist is. Raadpleeg het gebeurtenislogboek Toeppassing voor meer inforamtie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 82
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie