Kenneth Geplaatst Maart 28, 2007 Bijdragen: 62 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 28, 2007 Hallo iedereen, ik denk dat mijn vraag wel duidelijk is Weet er iemand waar je het tweede seizoen van prison break zou kunnen downloaden. Ik heb de eerste aflevering van seizoen 2 namelijk gezien Manhunt... En sindsdien ben ik al de hele dag aan het zoeken waar ik de 2de aflevering en verder kan vinden :s Kan iemand mij helpen aub. Weet er iemand een site waar je ze op kan bekijken misschien? Ik heb al gekeken op www.fanpop.com en nog een andere site maar ik kan het blijkbaar niet vinden. Weet er iemand dus een goede site waar je ze gewoon kan downloaden, want van Torrents daar snap ik gewoon niets van. Dus als je een goede torrents site weet, zou je dan ook stap voor stap willen zeggen hoe je dat moet doen. Ik weet het, ik ben niet 1 van de slimsten op het vlak van computers Hopelijk jullie wel, want Prison Break is echt wel TOP serie! Groetjes Kendie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 62
Michiel Geplaatst Maart 28, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 28, 2007 ik raad je aan om deze handleiding eens rustig door te nemen. hopelijk word er dan al meer duidelijk. wanneer er vragen zijn horen we het wel. de afleveringen van prison break worden op meerder torrent sites aangeboden. deze vind je terug in de handleiding en op www.stealthtorrents.com handleiding: http://www.duken.nl/content/view/14/4/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Erwin. Geplaatst Maart 30, 2007 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Maart 30, 2007 hey michiel hoe heet je op stealt torrent ? voeg mij toe als buddy mijn naam is: Rwin Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Kenneth Geplaatst April 2, 2007 Bijdragen: 62 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/18/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 2, 2007 Is ok hoor, heb het al gevonden. Slotje dus. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 62
Eagles Geplaatst April 3, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst April 3, 2007 ok op slot bij deze Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie