trees Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 27, 2007 Hallo, Ik heb problemen om een film te branden met diverse bestandjes, zoals video ts en dan een stel vob bestandejes. Ik heb het geprobeerd met nero video express en dan geeft hij aan dat ik mpeg2 plugin niet heb. Toen heb ik het gedaan met nero 7 en gedaan zoals het moet en dan brand hij wel maar die bestandjes allemaal los dus geen hele film. Wat doe ik hier fout. Andere films met een bestand lukt me goed . Ik hoor het wel. Trees Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Botjeman Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 27, 2007 ik gebruik altijd DVD shrink. daarmee selecteer ik de map met de bestanjes en zet ik analyse (vraagt ie om backup locatie)gewoon doorgaan ok klikken gaat ie nog wat kloten en daarna branden. heel simpel terwijl je bij nero 5 manier hebt om 1 soort film te branden... nogal verwarrend en irritant. Op deze manier moet het lukken let wel op de backup daarna te verwijderen aangezien het anders je hardeschijf langzaam vult Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Michiel Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 27, 2007 idd, dvdshrink werkt prima. - dvdshrink openen - open video file - selecteer de video TS map - klik op backup - loop het menu wat tevoorschijn komt door, maar zorg er iig voor dat regiovrij aanstaat en je brandstation geselcteerd is ipv je harde schijf (burn with nero) - doe de lege dvd er pas in wanneer dvdshrink hierom vraagt - idd na het branden de map op je c schijf verwijderen met nero 7: - start nero startsmart - klik op dvdvideo maken - nero vision opent - klik op videobestand invoegen - selecteer je video TS map - loop het menu verder door - klik op burn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
trees Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 27, 2007 Hallo, Bedankt voor de reacties. Ik snap het wel ik heb het zo ook gedaan bij nero 7 maar dan brand hij toch niet de hele film. Ik moet toch de video ts map naar dat rode mapje slepen en die vob bestanden toch ook. En dat dvdshrink is dat nederlands dan ga ik dat eens proberen. Trees Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Botjeman Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 27, 2007 nederlands weet ik niet :S... maar als ik jouw was had ik dvd shrink zowiezo gekozen en nero voor films branden achterwegen gelaten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Michiel Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 27, 2007 slepen??? gewoon nerovision het werk laten doen. dvdshrink is een goed programma en helemaal nederlands O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
trees Geplaatst Maart 28, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 28, 2007 Hallo, Nou ik heb het voor elkaar. Ik heb net een film gebrand met dvd shrik. het is me gelukt. Hij speeld op de dvd af. Het gaat sneller als met nero en makkelijker. Ik heb nu de engelse versie maaar daar kom ik wel uit. Dus dat probleem is weer opgelost. Bedankt nog voor de hulp. Gegroet. Trees Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
trees Geplaatst Maart 28, 2007 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 28, 2007 Hallo, Ik was namelijk vergeten om bij bij het onderwerp erbij te zetten dat het opgelost was. Bij deze. Trees Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
kaasbroodje Geplaatst Maart 28, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Maart 28, 2007 probeer het eens met clone dvd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Michiel Geplaatst Maart 28, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 28, 2007 nou geweldig Trees. slotje O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie