Spring naar bijdragen

externe harde schijf

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  413
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

ik ga binnenkort een externe harde schijf kopen omdat ik het film dowloaden toch wel leuk vind en ik maar een 80gb interne schijf heb.

maar ik heb er nu 2 gezien op www.yorcom.nl dat zijn deze 2:

WD elements  500gb  7200rpm  8mb  usb 2.0  137,50 euro

WD mybook      500gb  7200rpm  8mb  usb 2.0  165,00 euro

ik zoek dus een goede harde schijf van ongeveer 400 - 500gb en niet al te duur (max 200 euro) maar ik weet dus niet waar ik precies op moet letten..

dus misschien kan iemand mij ook uitleggen wat ''rpm'' is en waarvoor die 8mb is?

als iemand zelf nog een andere goede harde schijf kent hou ik je niet tegen om die even te plaatsen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  346

:)

1: wil je het als backup functie voor je computerstuf gebruiken zorg dan dat er backup software opzit (met bijv. speciaal knopje erbij)

2: RPM betekend de draaisnelheid van de schijf (??? per Minut) hoe meer hoe beter. Qua spelletjes spelen.

3: Ja ik ken goeie schijven. de nieuwe terrabyte (ik ben er verliefd op :D) kost enkel 500 euries :(

4: 8 mb weet ik niet :S denk het geheugen dat standaar in gebruik is (dus wat er al gevult is van de schijf)

5: WD elements  500gb  7200rpm  8mb  usb 2.0  137,50 euro

als deze dingen er op zitten is deze je beste keus qua geld... hoewel ik denk dat de andere ook wel wat te bieden heeft maar dan zoals ik bij punt 1 zij qua backup software en knopjes ofzo.

6: ik heb externe schijf van 60 gb... draagbaar ;) 75 euries is ook wel vet. niet goed voor spelletjes alleen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 346

• Bijdragen:  413
  • Leeftijd:  33

oh sorry vergeten erbij te zetten.. ik hoef er geen back up op te maken .. het is gewoon om films en spellen voor op te slaan .. bedankt voor je antwoord.. en 500 euro vind ik wel weer te ver gaan .. k kijk eerst of het lukt met deze van 137 euro en daarna kan ik er altijd nog 1 van kopen:)

bedankt voor je antwoord:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413

• Bijdragen:  346

;) was gewoon een leuk weetje :D

en alsje

SLOTJE!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 346

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

We hebben geweldig nieuws voor alle ontwikkelaars! Versie 8.4.1 van PHP is nu officieel uitgebracht, en dit is de eerste stabiele release in de 8.4-serie! Maar dat is nog niet alles – tegelijkertijd zijn er ook updates voor de versies 8.1, 8.2 en 8.3 verschenen. PHP, dat staat voor "PHP: Hypertext Preprocessor", is een krachtig hulpmiddel dat voornamelijk wordt gebruikt voor het creëren van dynamische webpagina's op webservers. Het gaat vaak hand in hand met databaseprogramma's om een naadloze gebruikerservaring te garanderen. Deze nieuwe release van PHP 8.4.1 biedt een schat aan verbeteringen en nieuwe functies die je niet wilt missen! Hier zijn enkele van de meest opwindende toevoegingen: - Property Hooks**: Deze functie maakt het mogelijk om meer controle te hebben over de eigenschappen binnen je objecten, waardoor je code flexibeler en dynamischer wordt. - Asymmetric Property Visibility**: Dit geeft je de mogelijkheid om verschillende zichtbaarheidseisen voor eigenschappen in je klasse te definiëren, wat de modulariteit van je code aanzienlijk vergroot. - Lazy Objects**: Met deze functie kun je objecten pas laden wanneer ze echt nodig zijn, wat de prestaties van je applicatie kan verbeteren. - PDO Driver-Specifieke Subclasses**: Dit maakt het eenvoudiger om met verschillende database-driver-specifieke functionaliteiten te werken, wat de interoperabiliteit van je applicaties vergroot. - BCMath Objecttype**: Een nieuwe toevoeging die het werken met grote getallen vergemakkelijkt, ideaal voor toepassingen die met financiële gegevens werken. - En nog veel, veel meer!**  Wil je direct aan de slag met PHP 8.4.1? Bezoek dan  https://www.php.net/downloads.php voor de bronbestanden. Voor Windows-gebruikers zijn de bronbestanden en binaire versies beschikbaar op windows.php.net/download/. Vergeet niet om de ChangeLog te raadplegen voor een gedetailleerd overzicht van alle wijzigingen. En als je van plan bent om te migreren, bekijk dan zeker de migratiegids in de PHP-handleiding voor een compleet overzicht van nieuwe functies en eventuele wijzigingen die mogelijk niet achterwaarts compatibel zijn. Dit is een spannende tijd voor de PHP-gemeenschap! Duik in de nieuwe mogelijkheden en maak je projecten nog krachtiger en dynamischer. Happy coding!
  • Recente prestatie

• Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...