Julien Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 27, 2007 schandalig... ik heb hier al een paar vragen gesteld en niet eens even voorgesteld.. ik ben dus Julien .. woon in schiedam en zit nog op school (electro techniek) meer weten? pm me dan of vraag het even. ik wil jullie zowiezo alvast bedanken op al jullie antwoorden tot nu toe. altijd heel snel een reactie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
ma.blok Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst Maart 27, 2007 Hoi Julien, Nou inderdaad schandalig ;D ;D ;D Maar je kwam er op tijd achter O0 , mooi. Je weet in ieder geval al waar je met je vragen terecht kunt, vooral blijven doen. Heel veel plezier! Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Michiel Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 27, 2007 nou julien alsnog van harte welkom op de site. ik ben blij met je positieve reactie, uiteindelijk doen we het daarvoor. veel plezier en we horen het wel wanneer je vragen hebt of wanneer je iemand denkt te kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Eagles Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Maart 27, 2007 bedankt voor het complimentje O0 zolang we kunnen helpen zullen we dat ook blijven doen!! :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie