Spring naar bijdragen

microfoon

Julien

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  413
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

ik heb geen idee waar ik deze vraag moet plaatsen maar het heeft met de pc te maken dus doe ik het hier..

ik heb dus een headset met een microfoon.. die wil ik dus gaan gebruiken (logisch..) maar ik hoor er wel geluid uit maar zelf tegen iemand praten lukt niet.

heb al gekeken bij volume regeling maar alles stond gewoon op z'n hardst.. want eerst had ik dit probleem ook met me boxen .. stonden ze op dempen maar dat is bij de microfoon dus niet zo het geval.

het is zo Trust headset van ongeveer 10 euro bij de kijkshop ofzo.. maar hij heeft het altijd gedaan en nu op eens niet meer?

mischien iemand het zelfde probleem of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

alvast bedankt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  346

zit vaak volume regeling op je draadje met knopje. Headset  microfoon aan of uit.

anders ga je naar je volume regeling en kijk je onder opties bij geavanceerde volumeregeling. Daar kan je microfoon ook bij staan.

als dat niet lukt kijk of er software bij je microfoon zit die je kan helpen. hoewel ik dit betwijvel aangezien hij het wel heeft gedaan.

als dat niet lukt... koop een microfoon van 40 euries of meer ;) gegarandeerd super.. heb zelf ook zo'n ding. zit vele malen beter en is qua microfoon ook super.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 346

okee  .. bedankt.. ik heb geen cd erbij gekregen (goedkope winkel) :) 

dus dan zal ik maar eens een duurdere headset moeten kopen.. want dit schiet niet echt op als ie steeds kapot gaat:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413

• Bijdragen:  346

ja is echt aanrader... ook voor gamen (als je dat doet)  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 346

oke.. dan zal ik die een proberen .. en ja , gamen doe ik af en toe.. maar daar gebruik ik me 5.1 setje wel voor :) bedankt voor de reacties

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 413

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...