Spring naar bijdragen

Foutmelding bij branden DVD

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb een beveiligde dvd gekopiëerd op mijn harde schijf.

Probeerde deze daarna te branden met DVDSchrink en Nero, maar na enige tijd kreeg ik een foutmelding.

Als ik de dvd bekijk, staat er maar een deel op, dus onbruikbaar.

Kopie op DVD+R 8,5 GB. (heb ondertussen zo al 2 schijfjes verprutst en zijn niet zo goedkoop)

Wat doe ik hier verkeerd ? of ligt dit aan mijn writer.

Ik heb ook al eens geprobeerd met een ander programma van Sonic, maar kreeg toe een melding dat er krassen, vingers of stof op de dvd waren en onleesbaar, nochthans is het een nieuwe aangekochte DVD die ik wil kopiëren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  346

aah de kracht van illegaal dvd's kopieren. Tegenwoordig kan dat niet zomaar meer... ik weet niet veel over dingen kopieren omdat ik daar niet meer aan doe. Maar wel weet ik dat er ergens een tutorial over te vinden moet zijn ;)

kijk daar is ie !!!

http://www.duken.nl/content/view/408/6/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 346

• Bijdragen:  3532
  • Leeftijd:  53

wanneer je toch dvd shrink gebruikt kun je ook normale (dus goedkopere) dvd's gebruiken.

dvdshrink maakt de film passend op de dvd. daarbij kun je middels dvdshrink kiezen om bv het menu en de extra's weg te laten wat ruimte scheelt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...