basje1991 Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 27, 2007 ik weet niet of ik hier goed zit maar ik vraag het maar als ik films op min computer kijk en ook op internet is heel donker weten jullie meschien wat dat is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Eagles Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Maart 27, 2007 als het de nieuwste films betreft die nog in de bioscoop draaien dan is het niet zo raar want die film worden met een handcamera in de bioscoop gefilmd meestal zit hier ook heel slecht geluid bij en kan het beeld wel eens trillen anders zou je de helderheid of het contrast eens bij je instellingen kunnen wijzigen van de speler die je hebt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
basje1991 Geplaatst April 3, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst April 3, 2007 nee zijn gewoon Originele films ook gewoon als ik een dvd in de computer doe en als ik die film kijk op een anderre profiel van mijn computer en daar is wel gewoon beeld en het is met elke media player ik san er echt niks van weten jullie meschien wat dat is of hoe ik dat kan oplossen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Eagles Geplaatst April 5, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst April 5, 2007 probeer een in de Windows Media Player (WMP) eens bovenaan nu afspelen--> opties --> Kleurenkiezer werkt dit niet? kijk dan even naar je videokaart en vertel hier even welke je hebt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie