DigiDjeff Geplaatst Maart 26, 2007 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Maart 26, 2007 Ik heb me PC weer is opnieuw moeten instaleren. Aangezien dit niet de eeste keer is zegt windows bij het activeren van windows dat de productie code ( De code om windows dus te activeren ) te vaak is gebruikt. Nu kan ik me PC dus niet activeren :buck:. Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan verhelpen? Bij voorbaad dank Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
Michiel Geplaatst Maart 26, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 26, 2007 heb je een legale versie van windows? in het algemeen kun je de product key een keer of tien gebruiken. vaker kan ook maar dan heeft MS enkele bijzonderheden nodig. maw dan kun je contact opnemen met MS. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
DigiDjeff Geplaatst Maart 26, 2007 Bijdragen: 105 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst Maart 26, 2007 Ja, het is een legale versie. Ik denk dat ik maar met microsoft moet bellen dan... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 105
kaasbroodje Geplaatst Maart 30, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Maart 30, 2007 of je download een studenten versie van windos is zelfs legaal Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
haan2401 Geplaatst April 4, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/29/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst April 4, 2007 gewoon ff bellen ,kost nix, en ze vragen alleen die code die opt stickertje staat. Verder hoef je nergens antwoord op te geven want gaat ze toch niks aan. Ik hang om de 2 maand met ze aan de lijn vanwege de geweldige eigenschappen van windows.. ahum Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie