ullie Geplaatst Maart 26, 2007 Bijdragen: 178 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/15/07 Status: Offline Actief: November 13, 2015 Leeftijd: 45 Delen Geplaatst Maart 26, 2007 Weet er iemand waar ik de nederlandse film Windkracht 10 kan vinden (in avi-formaat). Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 178
Michiel Geplaatst Maart 26, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 26, 2007 ik heb de film als torrent nog niet gevonden, helaas. wel wordt de film volop aangeboden via nieuwsgroepen. blijf zoeken en dan komt ie vanzelf O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
ullie Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 178 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/15/07 Status: Offline Actief: November 13, 2015 Leeftijd: 45 Auteur Delen Geplaatst Maart 27, 2007 Ik zoek de film inderdaad als torrent, want ik werk niet met nieuwsgroepen. De film is toch al in oktober uitgebracht, maar toch nog niet te vinden. Als er iemand hem weet staan... ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 178
Botjeman Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 27, 2007 weggeblazen? ;D ;D ;D sorry kon het niet laten (heb wel voor je gezocht maar kon ook helaas niets vinden ) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Michiel Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 27, 2007 er moet maar net genoeg animo voor zijn. mss met nog een beetje geduld? of nieuwsgroepen mss toch overwegen. het aanbod is groot en downloaden gaat afhankelijk van je abbonement bij je provider lekker snel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
ullie Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 178 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/15/07 Status: Offline Actief: November 13, 2015 Leeftijd: 45 Auteur Delen Geplaatst Maart 27, 2007 grappig hoor Botjeman!! ;D, toch bedankt voor het zoeken. Michiel, wat bedoel je met "er moet maar net genoeg animo voor zijn"? ??? Ik ben even, uit nieuwsgierigheid, gaan kijken naar de handleidingen voor het gebruiken van nieuwsgroepen. Ik zie daar niets bijstaan van de prijs hiervoor, want ik dacht toch dat je voor nieuwsgroepen moest betalen afhankelijk van je downloadvolume? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 178
Michiel Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 27, 2007 ik bedoel waneer veel mensen de film willen hebben, de film ook sneller als torrent wordt aangeboden. voor nieuwsgroepen heof je niets te betalen. je betaalt alleen je abbonement bij je provider. deze heb je waaeschijnlijk nu ook al. de downloadsnelheid hangt af van je soort abbo. rekensommetje: het aantal MB abbo delen door 8=je downloadsnelheid. bv een 8 mb abbo levert een downloadsnelheid op van 1 mb/s je download via de newsserver van je provider. zie het overzicht: http://www.binaries4all.nl/serveradressen/ je kunt ook een payserver (7.50 E/pm) nemen voor een completere download en een hogere retentie (een film die bv 30 dagen geleden gepost is) te kunnen binnenhalen. samengevat: het downloaden uit nieuwsgroepen is in principe gratis, tenzij je sneller of completer wilt downloaden. dan nog is het niet duur. bijkomend voordeel: je bnt legaal bezig omdat je alleen maar dwonload en niets upload zoals bij torrents. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
ullie Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 178 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/15/07 Status: Offline Actief: November 13, 2015 Leeftijd: 45 Auteur Delen Geplaatst Maart 27, 2007 hum, lijkt wel héél interessant! Blijkbaar kende ik het dan toch ni tegoei, de downloadsnelheid bij mijn provider is 4 Mb/s, dus dat is wel te doen he (0,50 Mb/s). Die payserver lijkt me overbodig, zo supersnel moet ik de films nu ook weer niet hebben. Dat legale aspect is natuurlijk ook wel belangrijk. Ik wist niet dat je met nieuwsgroepen niet moest uploaden. Dan vraag ik me toch wel even af, waarom niet iedereen met nieuwsgroepen werkt, maar velen met bittorrent. Die link die je doorgaf, is enkel voor Nederland denk ik? Ik woon in Belgie en gebruik Tele2 als provider. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 178
Michiel Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 27, 2007 ja die link is voor NLD, maar de gratis servers werkon ook onder tele2. een payserver kan wel handig zijn. de bestanden die je via een payserver binnen haalt zijn altijd 100% compleet en je hebt een hogere retentie. lees anders dit eens door: http://www.duken.nl/content/view/390/2/ deze gebruik ikzelf ook. ben super tevreden. je kunt gewoon bellen met tele2 voor meer info over de server en de instellingen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
ullie Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 178 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/15/07 Status: Offline Actief: November 13, 2015 Leeftijd: 45 Auteur Delen Geplaatst Maart 27, 2007 kheb net eens gekeken op de site van Tele2 en er staat dat alle nieuwsgroepen, behalve de Alt-nieuwsgroepen toegankelijk zijn via Tele2. Ik heb ook de faq gevonden over nieuwsgroepen: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,14570.0 En het lijkt allemaal heel ingewikkeld, zal het eens op mijn gemakske bekijken ... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 178
Botjeman Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 27, 2007 is idd heel veel werk... kijk ook eens op www.binaries4all.nl (of .com) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
Michiel Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 27, 2007 nou dat vele werk valt wel mee, je moet alleen even weten wat je moet doen en hoe. maar daar kunnen we je helemaal mee helpen hoor, stap voor stap. het komt goed, doe lekker rustig aan. O0 wanneer je vragen hebt of iets niet helemaal snapt horen we het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
ullie Geplaatst Maart 28, 2007 Bijdragen: 178 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/15/07 Status: Offline Actief: November 13, 2015 Leeftijd: 45 Auteur Delen Geplaatst Maart 28, 2007 Lijkt wel een goede informatiesite te zijn die link van je Botjeman! en Michiel, alvast bedankt voor je hulp. Als ik ermee zou beginnen laat ik het wel horen! En dan in het topic van Nieuwsgroepen uiteraard. groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 178
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie