mohammedb Geplaatst Maart 26, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst Maart 26, 2007 Hoi als ik het progamma Winspy download (demo van officiele website www.win-spy.com) Zegt mijn Anti-Virusscanner NOD32 dat het eeen virus is. Klopt dit ? Verder weet iemand of er nog meer progamma's zijn om keylogger te versturen.? Met vriendelijke groet :thumb: , Jelmer PS : Jullie zullen me nu wel een lul vinden als jullie me maar kunnen helpen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
mohammedb Geplaatst Maart 26, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Auteur Delen Geplaatst Maart 26, 2007 [move]Plaatje van NOD32 .... Let op ik zoek de Win-spy Eval versie waarmee je kan versturen NIET Super winspy[/move] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
Gast sebasjuh Geplaatst Maart 27, 2007 Delen Geplaatst Maart 27, 2007 PS : Jullie zullen me nu wel een lul vinden als jullie me maar kunnen helpen Waarom dat dan? Maar ik weet niet met welk virusmelding hij kwam dat erin zat? En waarom wil je weten hoe je een keylogger kan versturen? (die vraag snap ik niet echt) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Botjeman Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 346 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 27, 2007 omdat hij iemand's account wilt cracken... duuh... daarom denkt ie dat we hem een lul gaan vinden. Echter vind ik het best... zolang je het mij maar verteld zodra je het weet en virusmelding is logisch want het is een virus tool... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 346
mohammedb Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Auteur Delen Geplaatst Maart 27, 2007 xD : Botjemann heeft gelijk iemand nog gelijkwaardige progamma's warmee je een keylogger kan versturen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie