scofield Geplaatst Maart 26, 2007 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/26/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 26, 2007 Ik heb Prison Break gedownload met Bittorrent. Daarna heb ik een Nederlandse ondertiteling met Virtual Dub er pernament in gezet. Mijn avi met vaste ondertiteling wilde ik converteren met VSO DivxtoDVD. Dat gedaan maar na het conveteren heb ik verschillende VTS bestandjes maar ZONDER ondertiteling. Mijn Ondertitel is dus weggegaan na het conveteren. Hoe kan ik dus mijn film branden met de nederlandse ondertiteling erin? Alvast Bedankt! Rutger Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Michiel Geplaatst Maart 26, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 26, 2007 als het geod is moet de ondertiteling er gewoon bij zitten, maar is pas zichtbaar nadat je de video ts bestanden op een dvd hebt gebrand Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
scofield Geplaatst Maart 27, 2007 Bijdragen: 16 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/26/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Maart 27, 2007 Ik heb hem al 2keer gebrand maar geen ondertiteling. Deze VTS bestanden heb ik: VIDEO_TS Backup-bestand van de IFO 6 kB VIDEO_TS Info dvd-film 6 kB VTS_01_0 Backup-bestand van de IFO 34 KB VTS_01-01 Info dvd-film 34kB VTS_01_1 Dvd-film 980.450 kB Als ik deze VTS bestandjes brand met Nero dan krijg ik GEEN ondertiteling.... Ondertussen heb ik ook Avi2DVD gedownload. Ik heb hem een hele avond laten draaien maar het duurde om 11 uur nog 3uur dus heb ik de VTS Bestandjes gebrand. Toen had ik WEL onderiteling maar maar 6 minuten beeld ongeveer omdat ik heb tijds had gestopt..... Wie kan me helpen? toch bedankt voor de snelle reactie Rutger Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 16
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie