Spring naar bijdragen

Gedownload, maar wat moet ik nu doen?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  21
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb nu net 156 afleveringen van een serie (XVID bestanden) gedownload, en die wil ik nu op dvd zetten zodat ik ze op mijn Xbox360/PS2 kan afspelen, want mijn gewone dvd speler is kapot. Wat moet ik nu doen?

eerst allemaal apart steeds selecteren in avi2dvd of kan dat bij elkaar? of hoeft dat niet? want een heleboel dvdprogramma's vinden dat bestand nooit wat eruit komt ( dat gebeurt mij altijd, het brandprogramma kan dat nieuw gemaakte bestand nooit vinden wat door avi2dvd is gemaakt)

en is er dan een programma waar je heel makkelijk zo'n hoofdstukindeling kan maken, om die afleveringen te kunnen selecteren?

en is er trouwens iets te doen tegen het probleem dat je op grote zwarte vlakken ( en dit is een zwart-wit serie) bij mijn gebrande films altijd een soort ''vlekken'' op dat vlak krijgt. Herkent iemand dit probleem? En wat is eraan te doen? dat gebeurt niet als ik ze vanaf het gedownloade bestand afpeel, maar wel ineens als ze op dvd staan.

ik weet het, het zijn een hoop vragen maar ik hoop dat iemand me kan helpen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 21
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1191
  • Leeftijd:  56

Hoi,

Goed, om je bestanden goed om te zetten naar bestanden die te lezen zijn voor je PC zou ik dat avitodvd bestand er af halen en divxtodvd downloaden, kan hier; http://tweakers.net/meuktracker/10423/DivxToDVD-2-1.99.19.html

Verlogens kun je in nero vision al die bestanden tegelijk laden door de hele map te selecteren.

Nero vision is een onderdeel van van nero 7. De 30 trial kun je hier downloaden www.nero.com

Als je dan nero vision opent selecteer je de optie film invoegen en kun je de hele map selecteren, daarna kun je hoofdstukken aanmaken.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Bijdragen:  3532
  • Leeftijd:  53

idd, hou alleen wel rekening met het feit dat het even duurt omdat nero de bestanden aan elkaar moet zetten.

even een vraag hoe groot zijn de bestanden (156 st)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...