Spring naar bijdragen

linux

kaasbroodje

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Denk er soms over na om over te stappen op linux alleen ben ik niet bekent met dit besturings sysyeem. dus heb ik een paar vragen

wat voor chatprogramma kan je gebruiken voor je hotmail

werkt norton ook onder lniux

kan je gamen met linux (game niet veel maaar wil binnen kort 2 spelen kopen)

wat voor tekstverwerkings programma kan je gebruiken met linux

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  788
  • Waardering:   0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Er bestaan cd's die als je ze insteekt als windows is opgestart overschakelen op linux en als je dan terug opstart is het terug windows, zo kan je het eens bekijken of het de moeite is, waarschijnlijk kan je er ergens wel eentje downloaden O0

greetz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 788

• Actief:  

klinkt goed maar heb gelezen dat er veel verschilende soorten linux zijn. dus weet ik niet welk ik het best kan gebruiken. gebruike me pc het meeste voor films, muziek te downloaden/kijken. dit zijn de programma,s die ik veel gebruik

utorrent

firefox  O0

vlc

winamp me meeste gebruikte programma

msn

nero

clone dvd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500
Gast sebasjuh

gamen kan sowieso niet op linux en voor de meeste dingen zijn er wel vergelijkbare programma's voor linux. Maar ik weet niet zeker werk niet met linux.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Actief:  

Ik heb ook geen ervaring in Linux, ik wist alleen dat van die cd's

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 788

• Bijdragen:  806
  • Waardering:   5
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Voordat je aan linux gaat beginnen kan je je beter wat meer verdiepen hierin, lees dit eens door

En nee, veel spellen zullen weigeren te werken, daarnaast heb je voor haast elk windows programma wel een goede rip off voor onder Linux. Het is idd verstandig om eerste een trial versie te proberen, wat maxke ook zegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5
  • 806

• Actief:  

kan je anders niet gewoon windows en linux op 1 pc zetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 25
  • 500

• Bijdragen:  346
  • Actief:  Nooit

2 besturingsystemen 1 computer

net zoeits als je linker helft van je lichaam wil naar links je rechter helft wil naar rechts... lastig ;)

ik zou geen linux kiezen. linux is zover ik weet een echte computer systeem voor mensen die bijv. heel veel dingen moet coderen. Echt een create systeem dus :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 346

• Actief:  

ging dat niet met bootmagic?

Ik had vroeger ook twee delen en op het eerst stond xp en op de andere 98

Dus miss. lukt dat ook wel met linux O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 788

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Files 3.8 Nu Beschikbaar voor Download We zijn verheugd om aan te kondigen dat Files 3.8 nu beschikbaar is voor download! Deze nieuwste update van de populaire bestandsbeheerder voor Windows 10 en 11 introduceert een scala aan nieuwe functies die uw gebruikerservaring aanzienlijk zullen verbeteren. Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste vernieuwingen: Beheer Tags vanuit de Zijbalk U kunt nu eenvoudig tags beheren vanuit de zijbalk. Door met de rechtermuisknop op het taggedeelte te klikken, krijgt u de optie "Beheer tags" te zien. Hier kunt u tags aanmaken, verwijderen of bewerken, wat het organiseren van uw bestanden nog eenvoudiger maakt. Snelle Toegang tot Storage Sense Voor de frequente gebruikers van Storage Sense is er goed nieuws: Files 3.8 maakt het gemakkelijker om toegang te krijgen tot deze functie. U kunt Storage Sense openen via de Command Palette, een aangepaste snelkoppeling toewijzen, of met de rechtermuisknop op een schijf in de zijbalk of op de startpagina klikken. Ondersteuning voor Alternatieve Gegevensstromen Naast het lezen van alternatieve gegevensstromen, stelt Files 3.8 u nu ook in staat om deze te creëren. Met deze functie kunt u extra gegevens aan uw bestanden toevoegen zonder de primaire inhoud te wijzigen. Het aanmaken van alternatieve gegevensstromen is beschikbaar via het contextmenu (standaard uitgeschakeld), de Command Palette of een sneltoets. Nieuwe Acties Files 3.8 bevat nieuwe acties die toegankelijk zijn via de Command Palette of aangepaste sneltoetsen. Tot de nieuwe acties behoren het kopiëren van het pad naar de huidige map, het plakken van items vanuit het klembord als snelkoppelingen en het sluiten van alle tabbladen (Ctrl + Shift + W). Verbeteringen aan Archiveringsinstellingen De aangepaste instellingen voor bestandcompressie worden nu opgeslagen tussen sessies, waardoor uw archiveringsprocessen nog efficiënter worden. Overige Verbeteringen Hieronder vindt u de rest van de changelog: - De privacybeleid-URL is bijgewerkt. - De responsiviteit van de kaarten in de schijfwidget is verbeterd. - Een probleem opgelost waarbij een WSL-prompt soms tijdens het opstarten verscheen. - Een probleem opgelost waarbij het annuleren van slepen en neerzetten de geselecteerde items wist. - Een probleem opgelost waarbij bulk hernoemen de sorteervolgorde niet volgde. - De plaatsing van het contextmenu op de startpagina is gecorrigeerd. U kunt Files downloaden via de Microsoft Store via  deze link De app is ook gratis beschikbaar op de officiële website. We hopen dat u geniet van de nieuwe functies en verbeteringen in Files 3.8 en dat deze update uw bestandsbeheerervaring naar een hoger niveau tilt!

bikerbob

Geplaatst

Probeer eens opnieuw te registreren.
  • Recente prestatie

• ajeew heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...