tazdeviltje Geplaatst Maart 25, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/25/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 47 Delen Geplaatst Maart 25, 2007 Ik ben nieuw op deze site. hoop dat iemand me kan helpen. ik gebruik dvd flick, maar nu loopt mijn ondertiteling niet gelijk met het geluid, om preciezer te zijn, ondertiteling loopt achter en bij vorige film liep ondertiteling voor. Alvast bedankt voor de hulp. Groetjes Tazdeviltje. ben beginner met films downloaden en ondertiteling toevoegen, dacht dat ik het gevonden had met bovenstaand programma, maar niet dus. weet niet precies of dit de juiste manier is om me voor te stellen, maar had zoiets laat me maar met deur in huis vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Michiel Geplaatst Maart 25, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 25, 2007 hallo tazdeviltje (??) welkom op de site, kijk lekker rond en speciaal de huiskamer op het forum raad ik je aan. mbt je probleem: mss is deze handleiding iets: http://www.duken.nl/content/view/405/5/ om je ondertiteling gelijk te laten lopen zijn meerdere oplossingen. subsync is er een, maar ook subtitle workshop. we horen het wel wanneer je meer info wilt. leuke naam btw: en oja, waarschijnlijk kom je eagles ook nog tegen, hij is vooral geintereseerd of je vrijgezel bent/ hoe oud je bent/ waar je woont etc. niets van aantrekken, hij bedoeld het niet zo ;D ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
tazdeviltje Geplaatst Maart 25, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/25/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 47 Auteur Delen Geplaatst Maart 25, 2007 Dank je michiel, zal rond kijken en zal ook even mijn profiel verder uitwerken, dan vermijd ik de vragen van die persoon al, maar ben heel wat gewend. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Michiel Geplaatst Maart 25, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 53 Delen Geplaatst Maart 25, 2007 het is maar een grapje hoor. eagles is gewoon heel nieuwgierig en wil vooral van dames alles weten. hij moet alleen een beetje oppassen want zijn collega moderator Yvon houd hem ook in de gaten. kijk maar eens in de huiskamer naar het topic eagles vs yvon. ;D nogmaals veel plezier en we zijn blij met je komst. de man vrouw verhouding komt zo redelijk gelijk te liggen en dat is goed. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Eagles Geplaatst Maart 25, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst Maart 25, 2007 WELKOM Tazdeviltje mijn naam is me al vooruit gegaan heb ik gezien het is niet waar wat ze allemaal over mij zeggen hoor ;D veel succes oh ja verliefd/ verloofd/ getrouwd???????? sorry kon het toch niet laten hahaha ( ben zelf verliefd) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie