Spring naar bijdragen

windows moviemaker

TamSz

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  263
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

ik heb wat filmpjes gemaakt met mijn camera, maar als ik het filmpje in windows movie maker wil laden zegt hij:' An error occured while opening this file. Either the selected file is not a windows movie maker project or the project file is corrupted'. Hoe maak ik hem dan wel een windows movie maker file? of misscien weet iemand een ander programma waar ik filmpjes bij aan elkaar kan plakken...

groetjes Tamara

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 263
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  3532
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  53

ook met virtualdub kan het, mits het avi files zijn.

wanneer je "filmpjes aan elkaar plakken" in typt in google krijg je een hoop info. het is wel zo dat de meeste programma's betaald moeten worden, maar met een trial kom je een heel eind. succes  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...